AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
140Cevap
Neden insanlar YALNIZCA TÜRKİYEDE kıyafetlerine göre yargılanıyor? Yabancı ülkelerde bu normal bir kıyafet.
Yabanci ulkelerde hersey normal..
Tamam işte her şeyin normal olması normal zaten herkes kendine baksın size ne milletten?
Ee senin dudakların ne olcak? Ne o öpücük? O hiç çekici değilmi.
Öpüşmeyi tetiklemekle **kişmeyi tetiklmek aynı şey değil bebeğim öpüyorum seni kocaman.
Sana denicek bişey yok @egeee09 sana istediğin cevabı vermiş allah sana kolaylık versin.
Farkındaysanız soruda ben hıc gıymedım gıymemde demıs kendını ıspatlamaya çalısıyor erkeklere.. :DD:D:D
Namusluyum ayakları vol 23456778 :D:D:D::D:
Ahahahah :D agzına saglık *-* @Mandalinaaaa
Ahahah saol bebegım :D:D :*
Valla iyi oluyo ya. ögle yemeginde görüyorum iştahım açılıyor.
karışma biz seviyoruz onları, en sıkıntılı anlarımızda biri karşına çıkıyor ve bütün dertlerini bir anda unutturuyor sana 3-5 saniyeliğine :D
Çok haklısin onları yatakta hayal edince herşey unutulur zaten. Ama bir kız için laf yemek kötü birşey.
laf atmak ayrı bir durum ayrıca bana göre değil birşey söyleyeceksem adam gibi yüzüne söylerim , fena dikkat çektikleri bir gerçek ama
Bazen gezegenimizi evrenin tımarhanesi gibi hissediyorum.
Eğer giyiyorlarsa milletin hayvan gibi bakışlarını göze almaları gerek
Bakireyim diyen hayat kadinlariyla yarisir bu tipler.
İNŞALLAH tüm kızlarımız giymez. Giymesinler de. Ayrıca hiç çekici değiller bunu da buradan söyleyeyim.
her tayt giyenin amacı bu değil yalnız tabi bazılarının gotu falan görünüyo ona brşey demiyorum ama yerinde uygun giyenlerde var bunu unutmayalım
Tayt ve ya herhangi birşey giydiği için insanları sorgulayamazsın bence sanane isteyen istediği gibi yaşar istediğiyle istediği şeyi yapar
Şişmanlar giyince çok komik oluyor ^^ zayıflar giysin yahu sizene? Kocaman poponuz olduğunundan kıskanıyorsunuz ^^
Helal sana ;
Giyenlere sözüm insanı tahrik etmekten yine günaha giriyorsunuz amac ne yani sex'i gözükmekmi?
Kimsenin ne giydiğine karışamayız da ben bir erkek olarak görmekten sıkıldım onlar göstermekten sıkılmadı.
En iyisini yapiyorsun sonra erkekler bakinca adi sapik oluyor sen bildin yoldan devam kardesim giyme
normal giyseler kombin uygulasalar sorun yokta sadece dar tayt olmuyor kızlarda. çok tahrik taciz oluyor millet ben arkasından çok bakan bayan dahi gördüm
Giydiklerinle Ne Amaçlıyorsan, Yaşayacaklarına Razı Olacaksın.
Ya herkesin kendi zevki her giyen erkek mi çekmeye çalışıyo sacmalamayin ya
Tayt kızın çekim gücüne kapılan erkekte sorun var bence
Mezhebi genişler bunlarla evleniyor sorun yok biz yolumuza bakalım :)
bence bunlar isteyipte giyememenin sonuçları gibi geliyo
İşim olmaz böyleleriyle :) Sanki donla dışarı çıkmış gibiler :D
Taytçılar tarafından -1 yedim ya la :D
Kapanıp paralı dindarları kapmaya çalışanların k. şarların yanın da çok masumlar bence.
tek amacları var baska bır amacı yok bu kızlarınn bastan cıkarıppp kendını yataga attırmakk
keşke sadece dar giyen olsa mini ve derin dekolte giyenler bunlar sadece cahillikden ne yapacaklarını bilmeyen kişiler
eğer sen bugüne kadar tayt giymediysen ben tayt giyip gezerim ;)
Tayt giydiysem Allah belami versin hadi götün yiyorsa giy
o avatardaki kızın tayt giymemiş olma ihtimali bile yok
Hadi bir yol al da tayt giymiş götünü görelim
ama sonrada erkekler birşey dediği zaman sapık hayvan görememiş abaza oluyor ama kendi götnü ulu orta sergilerken kıyafet özgürlüğünden bahsederler
Hayır. " tayt çok sıcak tutuyooooo biseyin gorundugude yok "ondan giyiyolar ben sordum hepsi boyle diyo :D
Tayt giymekte sorun yok tabi nasil giyecegini bildigin surece, bu kizlarin sorunuda burada basliyo
Tayti icat edenin mezarina gül dikmek istiyorum ama dikenini ona monte etmek icin
Evet gerçekten tahrik Olduğum doğru o Yüzden diyorum cinsel obje...
uzun tunikle dene? veya uzun hırkalar var dize kadar.
Sen hiç giymedin mi?
Ben yiyorum ama biryerimi belli etmeden.
ben rahatsız olmuyorum, bir takım fikirler veriyor yorumluyorum; beyni harekete geçiriyor, faydalı :)
Taktir ediyorum gereksiz birşey bence ki çekmekten çok itici birşey çektikleri tek kişiler 'abaza' diye adlandırdığımız kişilerdir.
Kilolu olanlar giymesinler lütfen görüntü kirliliği oluyor.
Ortam çok bozuldu ama iyi kızların olduğunu görmek güzel.
miley cyrussun olmayan götünü göstermeye çalışması bkz.
Giymiyosan giyme giyenlere niye karışıyon arkadaşım :)
iyi de tayt giyerek bir erkeği kendilerine çekemezler ki ;)
O amaçla giyenler bird. Rahat olduğu içinde giyenlervarmış
başarılı oluyolar:))) o derinlerde kayboluyo bakıslarımm
giyiyorlar işte koca götleriyle gülmekten başka yapacak birşey yok :)
cok haklısın sonuna kadar destekcinim
ortalığı karıştıracan şimdi valla bak bakalım yorumlara :)
Sevmiyorum kanka rahatlık istiyorsam eşofman giyerim onun dışında pantolon
taytı göstermek icin degil yakıstıgı icin giyiyoruz için fesatsa biz napalım
Ne var ekmeyimize das koyar gibi giysinler cok hos seksi olyorlar
bugün gördüm siyah ince taytın için net görünen beyaz külot. Yanında ki erkeğe ne demeli?
ya seni tebrik ediyorum bunu bir kızdan duymak cok güzel onlar gösterip vermeyenlerden bence
Taytı sevmiyorum giymiyorum
bana çok iyi kamu spotu yapma lütfen tayt konusunda :)
Yurt disindayim, dun biraz sicakti.. Herkes kisa short etek giymis, tayti birak
Sende giydin mi
Resmen belli olan ne on taraftaki mi arka taraf mi :)
Tayt ucuz la ondan giyyolar.
Katılıyorummm kesinlikle iğrenç bir görüntü...
sen şalvarla boydan eteklerle mı gezıyorsun :D dar pantolonun hıc yok zaten demi :D this is the KEZBAN
Olabilir ama amaç tahrik etmek değil :*
tayt giyenler bence tahrik için giymiyorlardır sen o öpücükle tahrik ediosun ama :D
Milletin derdi seni mi gerdi?
Yakişsaydi çoktan giyerdin :d
Oglende bir kız gördüm incecik siyah bir Tayt altinada beyaz külot gelde boşalma
pişt sus lütfen ne hakkında var bunu bizden almaya :D
bu arada en azından senin gibi dudak büküp foto koymuyorlar kezboş :D