Saçlarım dökülüyor ama gene de uzatmak istiyorum ne yapsam ben ya? Zevkimi alayım diyorum en azından?

Sizce uzatmam mantıklı mı herkes 3 numara yap kestir diyo ama :/ Taç mı taksam , aç kuyrugu mu yapsam yoksa yele mi bıraksam :D
Saçlarım dökülüyor ama gene de uzatmak istiyorum ne yapsam ben ya? Zevkimi alayım diyorum en azından?
Cevapla