Saçlarımı uzatmak istiyorum. Saçlarım da kopuyor. Ne yapmalıyım?

Kızlar acil bakın. Saçlarımı uzatmak istiyorum. Saçlarım da kopuyor. Napmalıyım?

Kızlar saçlarımı bir kere açtırdım kızıl yaptım sonra siyah yaptım 3 ay sonra pişman oldum tekrar açtırdım ve kızıla döndüm. Ama saçlarım yandı ve saçlarımı şu resimdeki uzunluğa kadar kestirdim. Yine de kopmalar devam ediyor. Kahkülüm de var. Saçımı uzatmak istiyorum. Ayrıca saçım fön çekmez veya düzeleştirmezsem çok kabarıyor. Yani duştan çıkıp kuruyunca kabarmış durumdalar. Bu da beni rahatsız ediyor ve fön çekiyorum. Yardım edin napmalıyım? Saçlarımı daha fazla kestirmek de istemiyorum.
Saçlarımı uzatmak istiyorum. Saçlarım da kopuyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla