Çıktığım kız bana fazla bağlanma diyor. Neden böyle diyor?

Bana bağlanma, bir gün ayrılırsan üzülme diyor ve evlilik konusu açıldığında evlenmeyi düşünmediğini söylüyor. Kızlar bana yardım edin lütfen ne yapmak gerekiyor...
Güncellemeler
+1 yıl
ve ayrıldık sonunda istediği oldu insanlar ikiyüzlü olmaya devam ediyooo
Çıktığım kız bana fazla bağlanma diyor. Neden böyle diyor?
Cevapla