Hoşlandığım çocuğa açıldım. eskiden benden hoşlanıyormuş ama artık değil. sevgili yapmış. neyse birkaçgün tartıştık kaç gündür de konuşmuyoruz. ben de whatsappdaki profil durum ve son görülmeleri kapattım. dün geri açtım. baktım bu sabah da o kapatmış
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Üstüne alındığın kadar varsın...
O ne demek
Olayla ilgisi ne yani
bundan sonra yaptığı her şeyi üstüne mi alınacaksın?
Onu bana yaptı bilmiyor um. hiç öyle bir şey yapmazdı çünkü
o zaman kesin sana yapıyor..
ee peki sonuç? :(
Sonuç yok. niye öyle yaptı diye merak ettim
:))
Niye güldün
ağliim mi? :D
Benim tahminim ona mesaj atmamı bekliyor. gizem yapıp dikkatimi çekerek.
o zaman at bakalım sonuç ne olacak bak ben de merak ettim şimdi :D
Atmam ki hep atardım önce ama şimdi farklı. iki günlük sevgilisi için beni azarladı o. atar mıyım hiç
sil telefonundan bitsin bu işkence madem...
Silmem
İçimden bir şey kopar gibi olur.
Facebook da arkadaşlıktan çıkarırken bile zorlandım. engellemeye kıyamadım herşeye rağmen
o zaman böyle çekmeye devam edeceksin :(
Mesaj atar mı sence
atar da sen ne diyersinki o zaman? :d
O atsın da. ben yumuşarım. ama atmazsa da daha fazla gururumu incitemem. atmam yani o atmazsa. atar mı emin misin. Ne kadar sürer. dört gündür konuşmuyoruz zaten
ya sevgili yapmışsa artık bırak gitsin bence...
Arkadaşlığımız bozulmasın dedi. ben de ucu açık konuştum. zaman lazım dedim. bu lafımdan sonra bir şey demedi hiç
peki sen onsuz yapamaz mısın?
Bilmiyorum
://
Bir şey söylesen? İşaret diliyle anlaşamıyoruz
sen bilmiyorsun ben ne diyebilirim ki?
Hayır ben o adamın amacını ve mesaj atar mı onu soruyorum.
Ben o benle ciddi düşünmüyor diye bir sene boyunca hep buluşmak istedi ama kabul etmedim. dedi ki geçen. ciddi olmadığını bilemezdin. önyargı bazı şeyleri kaybettiriyor işte dedi
anlıyorum :(
EE ne diyorsun. Niye böyle dedi
ya sizin ilişkiniz başladı mı hiç?
Hayır
way maşşallah :sd
Niye. noldu da maşallah?
yok bişi ya tamam :D
Ya bak o biliyordu benim sadece evleneceğim kişiyle sevgili olmak istediğimi. ama hayatlarımız farklıydı. Yine de bir sene sevgili olmaya uğraştı farkındayım. bunu ona söyledim. inkar etmedi. ne senden hoşlanıyorum dedi ne çıkma teklif etti. çünkü hiç buluşmaya gitmedim. son zamanlarda da ben buluşalım dedim bu sefer de o gelmedi. sevgili yaptı kendine. ben de o sıralar itiraf ettim hislerimi. önceden varmış hisleri ama artık yokmuş. hem o daha farklı şeyler istiyormuş. gezip tozmak gibi işte. ben evlenmeden el ele bile ttuşmam ama. o kız bunları yaptığı için onunla sevgili olmuş. kafaları uymuş güya ama kız hiç güzel değil. ben güzelim ama bizim de kafalar uymuyor. ondan duyguları bana itiraf edecek kadar yükselmemiş. ve bana söylememiş. Olay bu
O zaman sana uymuyor bu kişi neden üsteliyorsun ki illa olsun diye...
Zorla olan güzellikten bişey çıkmaz biliyorsun dimi?
Ya sen bana sadece bu çocuğun bana olan duyguları hakkında yorum yap ve bana mesaj atar mı onu söyle
bir yıl beklediyse sıkılmıştır.
al kendini dötüne sok demiştir.
başka limanlara yelken açmıştır.
zamanla senden soğumuş, hatta nefrete çeyrek kalmıştır.
bundan sonra seninle ancak sevişir ve bitirir...
artık atarsa da geçmiş olsun amacı ii değildir...
Ne alaka ya. niye öyle adi bir niyeti olsun ki. adi olan öteki bir yılda da adidir zaten.
yok bu mevzu beni aşıyor bu durumda :D
bir yardımcı olamadın ama yani
bak üstüme gelme zaten psikolojim bozuk :D
Senin niye bozuk
2 saat öncesine kadar bişeyim yoktu :D
Benim yüzümden yani? Beni düşün işte:(
Film gibi hayatım di mi?
ahaha. DD
valla senin işin mahkemede biter ;)
Nası yani
karışık yani ;)
Evet karışık da benim psikolojik bozuluyor da sana noluyor diye sorasım geldi
Ama bu çocuk benim kadar değer vereni asla bulamıcak. buraya da yazıyorum. alem şahit olsun. o pişman olacak. kimse benim kadar sevemez
tamam.. üzüldüm onun adına..
O benim el değilmemişliğimi ve çocuk gibi temiz kalbimle sevişimin değerini bilemedi. beni çocuk yerine koydu. o şimdiki kızlar gibi birini istedi. ben ona çocuk gibi geldim. onun hayatına göre çocuktum
Umarım ikiniz de pişman olmazsınız bu durumdan..
Ben neden pişman olayım ki?
zamanında he demediğin için..
Pişman olmam. çünkü niyetinin ciddi olduğunu sanmam. beni beğendi hoşlandı. tüm güzel özelliklere sahiptim ama onun istediği gibi içki içen el ele gezen bilmem napan bir kız değilim diye ona terstim. ondan beni terkederdi. daha çok acı çekerdim
o zaman geçmiş olsun diyorum sana neden üzülüyorsun ki bu duruma?
Baksana bana diyor ki şu an ki sevgilim ben birine sarılıp ağlamak istiyorum dediğimde bana git annene sarıl demez senin gibi. dedi. birkaç ay önce o bana ben birine sarılıp ağlamak istiyorum dediğinde ona git annene babana sarıl ağla demiştim. ta o lafıma takmış. geçen son konuşmada onu söyledi işte
Bilmiyorum. onun beni sevmesini istiyorum sadece
Huzur Vermelisin.
Anlamadım?
Eskiden Hoşlanıyordu Şimdi Değil.
Sen Ne Diye Şimdi Kapısını Çalıyorsun?
Sevgilisi Varken Onu Bırakıp Sana Bakmasını mı İstiyorsun?
Peki Baktı Diyelim Yarında Sen Onun Hayatındayken Başkasına da Baksın Kabul mü?
Ben açılana kadar normal arkadaşım diyordu o kıza. ben açıldıktan sonra sevgilisi oluverdi. bu bana yaptığı haksızlık değil mi
Olayı Tam Birşekilde Anlatmıyorsunuz Anacım.
Sevgili Yapmış Dedin Geçtin Şimdi de Arkadaşıydı Sevgilisi Oluverdi Diyorsun..
Ne Kızlarımız Var Ki Böyle Erkeklerin Peşinden Gidiyor..
Ayrıca sevgilisi dedim. sözlüsü nişanlısı ya da nikahlı karısı değil. yani hiçbir sıfatı yok. gezip tozup bırakacak. anla işte
Sözlü Nişanlı Olmayı Sıfat Sayıyorsanız Sevgiliyide Sıfat Saymanız Gerekir.
Sevgili geçici nitelik taşır ve hiçbir manevi ya da resmi değeri yoktur. o yüzden sıfat niteliği taşımaz.
Söz Veya Nişanda Geçiçi Bir Niteliktir.
Söz ve nişan kalıcı birlikteliğin ilk adımları olduğundan evlilik kurumunun oluşması adına zincir niteliği taşır. ama sevgilinin geleceği yokluk boşluk ve kederdir.
Taam Şaapma Sen
Sen de