Üniversitede sürekli yalnız takılan kız insanlara ne düşündürür?

üniversiteye yeni basladım sınıftakilerle çok konusmak istemiyorum yalnızken daha mutluyum. arada sırada gelip nereden geldin diyen kızlar oluyo ama onlarla da muhabbeti kısa kesiyorum. erkeklerde naber diyo arada onlarada iyiyim diyorum sen nasılsın diye sormuyorum. çünkü canım böyle istiyor. yalnız gidip geliyorum sürekli kızların muhabbetleride sarmıyor zaten. yalnızca yurtta oda arkadaslarımla gerektiğinde konusuyorum. sizin cevrenizde böyle biri olsaydı ne düşünürdünüz?
Üniversitede sürekli yalnız takılan kız insanlara ne düşündürür?
Cevapla