Nedir Bu Kızların Araba Düşkünlügü Yani Arabası Olan Her Erkege Yavşıyanlar var Niye Böylesinz Kızlar?

Normalde Eli Yüzü düzgün fizigi düzgünüm ve kızlar bana bakar ama çok değil yani ugraşınca anca yapıyorm ama geçen çok yakın bir arkadşım 3 günlügününe Peugot RCZ'sini bana emanet etti bende dogal olarak kullandım icraat yaptım arabayla sırf araba var diye gittigm kafelerde bile kızlar yavşıyordu bende işte erkeklik hormonuyla bunu kullandım ve bara gittim bu Arabayla felan normal bana bakmıyacak kadınlar hepsi bana yavşıyordu. Okula gittim yine işte bana bakmayan yüz vermeyen kız gözlerini alamıyordu benden ya da arabadan :D
Nedir Bu Kızların Araba Düşkünlügü Yani Arabası Olan Her Erkege Yavşıyanlar var Niye Böylesinz Kızlar?
Cevapla