bu kıza ben hoşlandığımı söyledim ama o okul bitiyor diye kabul etmemişti işte seviyordum tipimde gayet yerinde yani ama hep benden 1 yaş küçükler benden hoşlanıyordu öyle bi sorun vardı yani o aşık olduğum kızdan sonrada 5 6 kız arkadaşım oldu 1 sene içerisinde ama sevemedim onları sonra işte bu aşık olduğum kız bana 3 4 kez merhaba naber falan yazmış netten bende cevap atmadım işte bi kızla konuşuyordum onla çıkamaya başladım falan filan sonra ayrıldım 1 yıl sonar bunlar bildiğin saç başa kavga etmişler işte bende o kızı hala seviyorum ama konuşacak konu bulamıyorum o beni seviyor mu bilmiyorum nasıl konuşabilirim tekrar söyleyeyim mi onu sevdiğimi işte ben mesaj atıyorum hep arada bi uyuya kalıyor sabah günaydın <3 yazmş bende günaydın yazdım böyle bi 15 dk falan konuştuk ama başka konuşamadık yardım edermisiniz çıkmazda gibiyim
Güncellemeler
+1 yıl
ve konuşacak konu bulamıyorum ve benden hoşlanıp hoşlanmadığını nerden anlayabiliirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar