Kız ağlıyorsa sevmiştir ! peki ya erkek ağlıyorsa ?

Kız ağlıyorsa sevmiştir. Eğer ağlayan erkekse o kızı kimse birdaha öyle sevmeyecektir ! diyorum. Siz ne diyorsunuz ?
Güncellemeler
+1 yıl
bizi zaman yenecek ve anılar kalacak ! Geçtim borandan kardan yitirdim bahçeleri ellerini tutmadım yar yatamam geceleri
Kız ağlıyorsa sevmiştir ! peki ya erkek ağlıyorsa ?
Cevapla