Söylemek İsteyipde Söyleyemediğim Çok Şey Var ,
Kiminin Yüzüne , Kiminin Gelmişine Geçmişine. . .
Kiminin Yüzüne , Kiminin Gelmişine Geçmişine. . .
En sinir olduğum insan tiplerinden birisin. Her kelimeyi büyük harfle yazmak nedir arkadaş?
Edit: Soruna cevap verecek olursak istediğim şeyleri söylüyorum.
bende bunu istiyorum işte ne söylemek istiyorsan söyle kalbinde ne varsa dilinde de o olsun
Fakat böyle yapınca genelde insanlar seni egoist sanıyor. Sana ön yargılı oluyorlar
bırak kim ne derse desin en azından söylemek istediklerimizi özgürce söylüyoruz...
Orası öyle içinde kalmasından iyidir.
Kelimeler dostum Kelimeler;
Cam kırıkları gibidir bazen kelimeler, Ağzına dolar insanın.. Sussan; acıtır.. Konuşsan; kanatır
en kötüsüde o işte
İsteyip te söyleyemediğim çok şey var...
insanın içinde söyleyemediği isteyipte yapamadığı hiçbirşey kalmaması lazım en azından ben böyle düşünüyorum...
benim hep içimde kalıyo...
kalmasın çıkar içinde ne varsa inan öyle kafan rahat kalıyor
ne ben onları çıkaracak cesareti bulabilirim, çünkü karşımdakini kırmaktan korkarım hep, ne de kafamı rahatlatabilirim...
cesaret bir anlık duygusal aktivasyona bakar :) cesaretli ol ;)
bu saatten sonra zor be arkadaş...
hiçbirşey için geç kalmış değilsin
acaba...
birazda kimden bahsettiğini anlayamadım o yüzden yanlış bir yorumda da bulunmak istemiyorum
herkese karşı söylemek isteyip söyleyemediğim çok şey var bir zamanlar deli gibi sevdiğim çocuktan tut anneme babama hatta şu anda kaynanama kocama... sayı çok ama needense başkasının kırılmasındansa kendim kırılayım daha ii diyorum
olurmu öyle şey yahu peki karşındaki düşünüyormu sen kırılıyonmu kırılmıyonmu diye?
düşünür veya düşünmez... ama böyle büyüdüm ve hep içime attım kimseyle açık açık konuşamıyorum ki...
konuşacağın kelimeleri etrafın baskısıyla söndürüyorsun içinden geldiği gibi konuşmalısın ve davranmalısın gerisinin bir önemi yok bence
içimden geldiği gibi davranamayalı yıllar oluyo eşimde diyo kapalı kutu olma diye ama elimden başka bişi gelmiyo
yaptığın her hareket yapmacık oluyor demi bu yüzden?
halamı arkamdan iş cevirenleri dost gorunenleri bol bol öpüyorum
aynen hep birlikte öpelim..
Cevap
0Cevap
Her kelimenin bas harfini buyuk yazacak kadar ne yasadin ya?
söylesem kelimeler yetmez o yüzden üşeniyorum yazmaya
sevdigim cocouga birsey söylemek degilde onu bir kasik suda bogmak istiyorum cünkü beni sevmiyor ! :(
peki seni seven birisi olsa sen onu sevmesen oda senin hakkında böyle dese ne düşünürdün?
hmm uzakta olduğun için olmaz tabi yürümez bir ilişki olmuyor ben 3 defa uzaktan ilişkim oldu ama hiçbirisde sağlıklı olmuyor malesef
ya şimdi gerçek bir ilişki isteyen mesafe olunca pek sıcak bakmaz ama diğer türlüde düşünüyor olabilir.. aranızda tam olarak neyin geçtiğini bilmediğim için tam yorum yapamıyorum böyle eksik kalıyor
ben teşekkür ederim :)
sevdiğim cocuga hay ben senin ananın a.. k.. demek istiyorum
söyle o zaman fırsatın hala varken
Eski sevgilime degdi mi l*n ayrıldığımiza serefs* z demek isterim :D
daha fazlasınıda söylemek isterdin bence :)
Evet söylediklerimle bogardim onu :D
korkulur senden :D
Benim soyleyecegim yuzune vuracgim çok sey varda onun yok susar anca...
nefret ediyorum böyle durumlardan karşındaki seninle aynı duyguları paylaşmayınca az çok anlayabiliyorum seni..
Evet bende nefret ediyorum
nefret edeceğini hissettiğin kişi ve durumlardan uzak dur bence
Uzak duruyorum olabildigince
ama mıknatıs gibi senide çekiyor demi :)
Eveeet :D
mına koyum böyle işin ta :D
Lutfen küfür yok :P
Suanda düzgün biriyle konuşuyorum inşallah sandığım gibi duzgundur miknatisim bozulmustur umarim :D
söylemek isteyipte söyleyemediğim birşey kalsın istemiyorum :) yinede pardon
hadi bakalım bizim hala yok öyle birileri :) düzgün birisi çıkmadı karşıma
Hahaah sagol :D
Cikar inşallah :D
inşallah :)
Yalniz yorumda inşallah demeyede korkuyorum ben ateistim l*n ne insallahi dese kalirim öyle :D
aynen ya ne çok ateist dolu buralar bir yoruma giriyorlar soruyu afedersn piç edip bırakıyorlar :D
Hahaaj evet :D
uğruşılmıyor ya geçen gün sabah sabah denk geldim birine uykuluyumda cevap yetiştirecem diye çayım buz gibi oldu :D
Soguk çay iyidir :P evet kendilerini cok bilgili saniyolar sorgu ayagina deli ediyolar :D
aynen kanks hiç uğraşmıyorum öyleleriyle :D
Ugrasayim imana getireyim diyorum beni düşüncelere daldiriyor l*n :D
birazdan buraya damlarlar benden söylemesi :D
Kacalim :D
aynen :D
Yeni yemek yedim uğraşamam kimseyle -.-
afiyet olsun
Teşekkür ettim Mayk.
Ben bu bölümü okumak istemiyorum diyemedim ya la.
keşke deseydin
Dedim de geç oldu 3. sınıftaydım artık.
hayırlısı olsun ozaman :)
ben herşeyi söyledim rahatladım kanki
en iyisini yaptın kanks
saolasın
Ömer'e aşık olduğumu söylemek istiyorum
söyledin işte :) ne güzel
Adın ömer mi
değil
Onun yüzüne karşı demek istedim
hmm onun yüzüne söyleyemedin yani anladım
Evet. (
niye peki söylemedin?
Cekindim utandim vs vs. (
offff yine aynı sorunlar neden herkes utanıyor arkadaş seni seviyorum sana aşığım demek ayıp mı?
Yapım bu napim ben. ( neyse ben kaçar selametle
iyi günler
dayımlara selamlar
hep birlikte selam yollayalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar