Size göre cekici olmanın kriterleri nelerdir? Fiziksel ve davranışsal olarak kimler size çekici gelir?
Cevabın nedir?
Cevapla
- Aşk İlişkileri konusunda 455 cevap paylaştı.
+1 yıl- Konuşurken direkt gözlerin içine bakanlar
- ''Aklın yolu bir'' in ne demek olduğunu bilenler.
- Kendilerine has müzik zevki olanlar
- Erkeksel rahatlığa ve özensizliğe alışmamış olanlar
- Ergen erkek çocuğu gibi giyinmeyenler.
- Çözülemez ruhsal bunalımı olmayanlar
- Gözü tok olanlar.
- Kesin konuşanlar ve o şekilde davrananlar
- Güzel yemek yapanlar
- Kahve sevenler ve fincanını iki elle tutanlar.
- Sabah erken uyananlar.
- Duygusal mazoşist olmayanlar.
- ''Seninle birlikte günah dahi işlerim; ama seninle birlikte!'' gibi bir şey düşünenler.
- Salağa yatmayanlar.
- Travesti gibi makyaj yapıp, giyinmeyenler
..
galeri7.uludagsozluk.com/.../...4%9Fyan_452478.jpg
images.bursadabugun.com/.../...r-52010510304d5.jpg
www.sharewallpapers.org/.../...i+010+1920x1440.jpg22 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılMüzik zevkimiz uymalı kafası göğsüme kadar gelmeli :D Kıvırcık siyah saçlı , düz siyah saçlı veya sarışın olmalı he bide en az benim kadar umursamaz olmalı :D
02 Yorumla- +1 yıl
İstanbuldayım zaten alanyadan biriyle çıkmam :D Bana yazıkmı olur O. o
Fiziksel olarak bence kesinlikle uzun boylu olmalı, biraz yapılı olmalı çöp gibi zayıf olmamalı... Beyaz tenli ve simsiyah gözlü erkekler çekici geliyor bana hafif de sakal :)
Biraz ağır olmalı güldüğünden istemsiz olarak sende gülebilmelisin...
Her ne yaşatacak olursa olsun bunu en samimi halleriyle hissettirmeli...
Hayata ne kadar sıkı sıkı tutunuyorsa bana da öyle sarılmalı... Tabi bu kadar anlatıyoruz ama duruşu sağlam olsun adam olsun yine kafii :)03 Yorumla
+1 yılBen fiziğe çok önem veririm. Uzun boylu, geniş omuzlu, güçlü bir yapıya sahip olması ve kaslarının kıyafeti üzerinde belirginleşmesi çok seksi. Davranış olarak ise; öyle herkese yavşayan playboy tiplerden hiç haz etmem. Ağır başlı ve yüz vermeyi sevmeyen erkekler ilgimi çeker. Zoru severim.
02 Yorumla- +1 yıl
:))))
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
37Cevap
+1 yılNe çok sıcakkanlı ne çok soğukkanlı olucak öncelikle. Mesafeyi bilecek davranış olarak. Davranışı böyleyse fiziksel olarak çok tipsiz olmadıkça sorun yoktur ama yinede yazayım. kumral saçı ela gözlü beyaz tenli olması yeterli. :D
013 Yorumla- +1 yıl
Kitap okumayı çok severim hatta tam ksden çıkıp kitabımın yanına gidiyordum ki yanıtını gördüm :D
- +1 yıl
Nasıl da anladım :D Ben de şu sıralar okumayacağım diye direttiğim aynı yıldızın altında yı okuyorum güzelmiş. Günde 2 kitap okurum normalde ama çok heyecan unsuru falan olmadığından yavaş yavaş okuyayım dedim. Ateş serisi ve melez serisi öneririm kesinlikle okumadıysan. Bir de kitaplardaki gibi biriyle tanışırsan ve erkek kardeşi varsa bana da haber ver :D
- +1 yıl
aynı yıldızın altında çok güzel bence. Biraz ergenliğe yeni girmiş kızlara göre ama ben beğendim. Konusu güzel yani sadece aşk değil. Hayatın zorlukları, hastalıklar felan. Her genç kız okuyup ders almalı. :D
- +1 yıl
Gerçekten öyle. Bir an onların o hallerini okuyup da doktor olmak istedim gerçekten. Sonunda çocuk ölüyormuş galiba şimdiden üzüldüm. İlişkileri de çok hoş ergenlerin bilindik yokuşa sürme hareketleri yok ölebileceklerini bildiklerinden her konuda fazlaca dürüstler. Yazarın diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum önerildiğini çok gördüm. Neyse ben seni tutmayayım sürükleyici bir kitap okuyorsan şimdi hemen başına geçmek istiyorsundur :D Sana iyi okumalar gözlerine de dikkat et ben hipermetrop oldum kitaplar yüzünden neyse ki 0.75 0.50 daha :)
- +1 yıl
Ben şu an aynı yıldızının altındanın filmini izliyorum gözlerim doldu ve ağlamıyım diye birazcık ara verdim :(
- +1 yıl
Çünkü kitap okurken karakterleri ve mekanları az çok kendin hayal ediyorsun. Fakat filmlerde öyle olmuyor ne yazık ki.
- +1 yıl
Kristin Hannah Ateşböceği yolu 1. kitap
ateşböceğinin şarkısı 2. kitap - +1 yıl
Sorudan o kadar farklı bir konudayız ki şuan... :D
ben 1.70 civarı hafif balık etli kızları çok çekici buluyorum ama bunlar 2. planda bana eğer gerçekten değer verdiğini anlarsam ve kız bu kriterlere sahipse onu kaybetmemek için elimden gelen herşeyi bende yaparım ne gerekiyorsa
03 Yorumla- +1 yıl
Çok iyi bir düşünce tarzı. Galiba fiziksel özelliklerden sonra gelen ilk şey bize verilen değer. Emin ol fiziksel özellikler her zaman ilk plandadır. Yani gidip de çok çirkin itici bir kızdan da hoşlanamazsın. Kızın çirkini pek olmaz aslında bakımsızı olur. Bakımsız kızlar da ben erkek olsam ilgimi çekmezdi şimdii
- +1 yıl
Hahaha farketmeden aslında çok şey istiyoruz. Benim için de durum şöyle: Yakışıklı olsun ama yakışıklı olmasa bile şeker biri veya sempatik olabilir. Zeki olsun. Bana değer versin yeter. Sonraki gelen sözlerim ise '' Bak pek fazla bir şey istemiyorum. ''Galiba fazla bir şey istiyorum bu yüzden de gelecek planım evde kalmak :D
hesapsız olmalı... güzel gülmeli yapmacık degil... sade olmalı özenti degil... içten olmalı sonradan ögrenildigi gibi degil... sevmeli içtenlikle beni ben oldugum için kabul etmeli onu o kabul ettigim için...
02 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 733 cevap paylaştı. 1-zeka-2-orantılı estetik bir vücut 3- seksi yüz ifadesi.
010 YorumlaGülüşü önemli ses yani , gamzesi olsun :) renkli göz Yeşil olsun benim olsun :P
026 Yorumla- +1 yıl
Ah ne bahtsız bir insanmışsın gerçekten :) Doğru ama ben sevgi türü şeylere bu yaşlarda mantıklı bakmıyorum bir 30 yaştan sonrası herhalde olabilir. Mesela daha ilköğretim zamanında falan falancayı çok seviyorum diyip ağlıyorlardı sonra da 2 gün sonra başkasını çok çok seviyor oluyorlardı. Akıl sır erdirmek zor gerçekten. Bunlar daldan dala atlıyor ama ben daha bir kişiyi bile sevemedim bende mi sorun var diye düşünüyordum :) Ayrıca insan eğlenceli bir insanla vakit geçirmeli. Başkalarını güldürüyorsan 1-0 öndesindir
- +1 yıl
Ben de pek çözemedim genellikle eğlenceli insanlara daha çok rağbet gösterilir. Şans galiba. Eninde sonunda birini bulursun bence. Ama illa yeşil göz gamzeli de olmasın Türklerde bu tür bir dış görünüş çok zor bulunuyor. Ama ikisinden birine sahip birini kolayca bulabilirsin :)
- +1 yıl
Sanki yaş geçtikçe şans artar gibi geliyor. Ben olgun tiplerden hoşlandığım için birkaç yıl falan sonra biriyle çıkmayı düşündüğümden de olabilir. Ah her şey şans belki yarın karşına hoşlandığın biri çıkar kim bilir :) Sık sık evden çıkmalısın ben ders çalıştığımdan ev dershane arasında mekik dokuyorum sadece malesef
Kalıp, esmer ve hep istediğim özgüven, özgüven , özgüven silik tiplerden tiksiniyorum
04 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıluzun saclı ( toplanabilir olan ) ve cool tarzı olan erkekler tabi onlar da gozledigim kadariyla standardincok ustu kizlari begeniyolar sadece. bize bakmaz onlar
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıluzun sacin hayranlari ozel :) uzun saci cok erkeksi buluyorum ben oyle erkek meraklisi bir kiz degilim cogu kizin begendiklerini begenmem ustelik ama uzun sac gorunce heleki guzel bakimliysa mest oluyorum
Cevap sahibi+1 yılins biri bana kalir :)
+1 yılSiyah saç, Beyaz ten, Kırmızı ruj, 1.75+ Boy, Topuklu ayakkabı (min10cm)
033 Yorumla- +1 yıl
173 işte 15 cm topukluyu tak benim karşıma çık inan önünde eğilirim :D
- +1 yıl
benimde boyum 1.84 tam omuz hizzamdan biraz aşağıda olması yeterlidir. çok kısa kızda sevmyorum 1.65 falan :( bak şuna bir galeri. uludagsozluk. com/49/merve-bolu%C4%9Fur_38730. jpg
- +1 yıl
Merve Bolugur yazarak ınceleyın tam benım kriterlerim
- +1 yıl
Aynen ütopya hayatı işte kızıl elmayı istersin ama ne gelir bilinmez kısmet :D
- +1 yıl
Aynen öyle bu devirde şans olmazsa olmaz :)) bu arada adresi veriyorum :)
- +1 yıl
oww hayır buda ayrı bır mevzu tam ton alablir miyim o. O melez tonu harika :P
- +1 yıl
off bayılırım desem :D ciddi söylüyorum bunu konuşuyoruz sonuçta :P Rihannadan 3-4 ton daha açığı uff be :) yemede yanında yat :D
- +1 yıl
Hayııır Bu seçimi yaptırma banaaa :P İhtimalleri göz önunde bulundurursak sen derim ama hayalime de ihanet etmek istemıyorum napsak ki mervenın resmı var bıde senı gorsek aslında :P
- +1 yıl
Gizemli kızlar daha çekicidir. Hem belki bir gün karşılaşırız kim bilir. Sen pozitif enerjini yolla evrene kader bu belki yollarımız kesisir :P Ama acı gercek, merve hep hayallerinde kalacak ben ise şansliysan potansiyel bir secenegim sonucta mervenin sevgilisi var benim yok o yuzden simdiden 1-0 ondeyim ve ben daha gencim haha 2-0 oldu :D
- +1 yıl
kıskandın mı kız merveyi :D yok yok bn senınım :PP
- +1 yıl
Zaten kafadan 2-0 önde başladın bide kıskanç kızları severım 3-0 devam et :D tanıyalım seni :D
- +1 yıl
Oppss. Sen ilişkide Dominant olmayı seviyorsun yöneten burcunun akrep olma ihtimalini sevdim :)
- +1 yıl
Neyse 12 de 1 ihtimalim vardı tutmadı D: bugün ne kdar da açık sözlüyüm D: Beni tanı beyaz tenliyim 21 yaşındayım seninle sütlü çikolata olabilitemiz var :D ( not: beyaz denli dediysek okadar da değil tabi sıradan yani esmer değilim)
- +1 yıl
:D Teşekkür ederim bende senin için beyaz tenden vaz geçtim... :P bu arada yay kadınını severim aşk konusunda biraz bağımsız hareket edebiliyorlar ama :D bu arada ben hastayımda uyumam gerekıyor ama senıde kaybetmemek için direniyorum böbrek taşına şu an :D Hani nasipse bir özel mesaj twitter whatsapp filan gerçekten bulmama yardımcı olur. d
- +1 yıl
teşekkürler :((
- +1 yıl
Yaff ben mesaj gönderemiyorum exper seviyem 2 olmalıymışta falanda filanda :D
al burdn yak facebook
. facebook. com/mahirozdin - +1 yıl
Aşşağıdaki yorumumu aldığına dair bir tepki versen aslında. s
- +1 yıl
anladımda sen dedin face adresi diye :) neysesen iletişime geçersnin bnmle bir şekilde.
Zeki, kültürlü, anlayışlı olmalı kanka. Tip olarak da kumral bence ama sorun değil kanka :)
01 Yorumlabakışı gülüşü ve konuşması etkileyici olanlar çekicidir :)
010 Yorumla
+1 yılinsan vasfına uyuyorsa ki bu aralar zor böylelerini bulmak.
014 Yorumla- +1 yıl
2 senedir ciddi bir ilişkim olmadığı için hatırlamıyorum kimdi neydi nolduda gerçeği bu erkek ve kadındada böyle.
- +1 yıl
Yo asıl şanslı olan sensin ciddi ilişkiyi mantığına oturt derim duygulara kapılma. sonra bedelini ağır ödersin.
- +1 yıl
Her ilişki bir risk, ne kadar riske girip karşındakinin sana ne kadar zarar vermesine izin vereceğin sana kalmış. Karşındakine ne kadar bağımlı olursan, o kadar gardını düşürmüş ve ayrıldığında ise o kadar çok canın yanar ve canını yakmasına izin verirsin. Seçim senin :)
- +1 yıl
Bunlar konusunda sadece okuduğum kitaplardan anladığım kadarıyla bilinç geliştirdim. Ama daha tecrübe edemediğimden pek de bilmiyorum açıkçası. Ama ne demek istediğinizi anlıyorum. Sevgililik resmen strateji oyunu gibi. Her şey yaptığın hamlelere bağlı. Fazla duygusal olursan yenilirsin
- +1 yıl
Bu oyunu en son iyi oynayanlar mazide kaldı dediğin gibi, kitap okumak güzeldir ancak ne kadar gerçeği yansıtır bilemem tecrübe edinmek bambaşka birşey sen yinede benim kadar karamsar bakma olaya :) pozitif ol gülümse
- +1 yıl
bendede şey oluyo kriz gibi geliyo sonra yalnızlığın baskısı kalkıyo sabah kalktığımda yalnızlığın verdiği huzurla hayatıma devam ediyorum. o kimseye karşı sorumluluk almama hissi paha biçilemez.
- +1 yıl
en güzeli muhatab olmıcaksın işte sonra olursa sende bir kıpırtı zaten karşı çıkamazsın.
- +1 yıl
katılıyorum canısı :)
Benim kadar zeki olsun 1.68 boyu olsun kumral olsun bana değer versin gerisini koy ver gitsin
02 YorumlaSert zorlu ve ihtiraslı güzel fıstıklar herzaman çekici gelmiştir :)
06 Yorumla
+1 yılbana karşı sıcak davranması ve temiz kalpli olması yetiyor
015 Yorumla- +1 yıl
yanlış anlama ama ben çabuk anlarım hal hareketlerinden çok gördüm böyle ama sevgilisi vardı genelde böyle olanların ya da yanlış zamanda denk geldik
- +1 yıl
herkesin bir kriteri vardır seninde var ama bilmiyorsun beğendiğin veya hoşlandığın kişilere bak anlarsın
- +1 yıl
aptal insanları bende çekemiyorum ama azıcık zeki olanlarında birçoğu ego yapıyor senin ne söylediğini bile dinlemiyor sanki dünyada tek zeki insan var oda o
- +1 yıl
Biliyorum mesela annem kardesim ve babam :) asıl zekiler zeki oldugunu farkedip de bu sekilde egosunu tatmin etmeyenlerdir bence. Cünkü zeki oldugunu herkes bilirse kıskanclik durumu ön plana cikiyor. Filmlerde dizilerde ve animelerde de en cok zeki olup da farkettirmeyenlere imrenmisimdir :)
- +1 yıl
zaten fazla zeki olan birisi çevreisnden saklamayıda bilir eğer isterse saklarda çünkü karşısındaki kişide onun kadar zeki ise vede kötü birisiyse ona karşı açıklar verir ama zeki olduğunu bilirse ona göre davranır herkes
- +1 yıl
aptal taklidi yapıp insanları izlemek hayatta en çok zevk veren şeylerden birisidir
- +1 yıl
yeteri kadar zeki olduğuna emin olduğun zaman yapabilirsin bunu kimseye kendini kanıtlamak istemezsin zaten kendine kanıtlamışsındır
- +1 yıl
haklısın okul bittiğinde deneyebilirsn dediğimi neyse ben yatıyım erken kalkıcma iyi geceler
+1 yılumursamaz küçümser ifadelerle etrafı inceleyen kız tipleri
08 Yorumla- +1 yıl
anlaşılabilir bence hatta daha kuvvetli bir anlaşma olur çünkü o tipler davranışlara değil davranışların bıraktığı etkiye bakar..
- +1 yıl
yani atıyorum bir kızla konuşmamı umursamaz yaptığım haltları umursamaz sadece kendisini tatmin edebiliyormuyum ona bakar..
- +1 yıl
harikasın o zaman böyle kızlarla göz göze geldiğim zaman çok uzun bir bakışma geçiyor utanma yok sadece bakıyorsun boş boş değişik bişey :D
- +1 yıl
Aslında bir erkeğin bana baktığın görürsem ne kadar tipi müthiş olursa olsun bakmıyorum umursamazlıktan kaynaklanıyor galiba sonuçta bir daha nerede göreceğim ki? Hep turist olduklarından malum alanyada yaşıyorum ilgimi çekmiyor. Ama biri bana bakmaya devam ederse de utanmam bakarım neden bakmayayım
- +1 yıl
bende tesadüf dışında bakmam genelde anlık göz göze geliveriyor insan benim yüzümde genelde küçümser bir tebessüm olur o durumlarda ufak bir göz kırpması ile başka tarafa dönüyorum ama o göz kırpması yanlış anlaşılabilecek cinsten selam verir gibi daha sonra başımı çevirince mal gibi kalıyolar genelde ortada ama umursamıyorum senin dediğin gibi hayatımda bir daha görmeyeceğim sonuçta...
Benim gibi olmasini isterdim sarisin mavi goz zayif filan cok hos ama bunlar % 4 luk kısım temiz olmasini sevecen insancıl olmasini isterdim oylede su an zaten hayatımın anlami :))
06 Yorumla- +1 yıl
2 senedir hayatimin her zaman en buyuk parcasi yaptım yani evlenme su an planda değil ama onsuz ne yaparım dusundugum her zaman oluyor :) duzenli bir seks hayatimiz da var ona isteyebilecegi her seyi veriyorum bence is bayanda degil erkekte bitiyor bayan her zaman gonulden sever önemli olan erkek :)
+1 yılkimini konuşması kimini tarzı kimini boyu kiminin zevki onu çekici kılabilir insandan insana değişir :)
00 Yorumla
+1 yılbitter olmayan çikolata ten.
geniş omuzlar.
uzun boy.05 Yorumla- +1 yıl
bilmem senmisin acaba :D ablalar hep olmuyo napcaz..
- +1 yıl
(^.^) aynen aynen
- +1 yıl
hayırlısı
doğallık, boy ve kilo denk olmalı. tabi buna paralel olarak giyim.
023 Yorumla- +1 yıl
zalimsiniz valla. bişey söylecem tutamam kendimi. sanırım güzel bir alımlı bir bayansın, sen ve senin gibi bayanlar hem erkeklere mesafe koyarsınız hemde neden kimse yanımda yok diye sitem edersiniz. biz erkeklerde sizn gibi bir bayanla birlikte olmak için kendimizi yırtarız ama duruşunuzdan dolayı hep uzak dururuz. bence soruna cevap bu
- +1 yıl
Dürüst olmanızı sevdim. Bence de öyle ama sonucta hoslanmadigim biriyle de cıkamam. Öyle mukemmel birini istemiyorum. Kendimi begenmis degilim ama mesafe koyarim. Siz guzel bir kız olsaydiniz herkes size farkli turlu yaklassaydi eminim rahatsiz olurdunuz. Cok fazla arkadasim olan erkek var ama onlar bile arada sirada farkli turlu yaklasiyor farkediyorum. Yani mesafe sosyal hayatimda arkadasin olsun olmasin herkes icin gerek duydugum bir sey bir de bu yonden bakin lutfen
- +1 yıl
emin olun sizi anlıyorum. bayanların işide zor inmidir cinmidir hiç bilmediği panduranın kutusudur erkekler. yalnız güzellikler geçicidir. hep hayıflanırım, güzel bayanlar bu durşuyla doğru kişileere kapı kapatıp sonra öyle tiplerlen birlikte gezerlerki, çok zuruma gitmiyor değil. yapmayın bunu. rica ediyorum. size saygı gösterecek gerçekten size değer vereceklere bir şans verin artık.
- +1 yıl
tipi iyi olan biri demedim zaten. ilgi göstercek ortamı vermen gerekmez mi. bu tür şeyler akılla değil bence bir 6. his ve kalplen olur diye düşünüyorum, akılllım. ve siz bayanların bilmediği bişey yoktur bence. herşeyi çok iyi algılar hisseder ama işine gelmedimi yakarsınız adamı
- +1 yıl
Akıllım benim lafım ancak sadece tanıdığım insanlara karşı kullanıyorum sizin de öyle yapmanızı öneririm. İlgi gösterecek ortamı birinden hoşlanırsam verebilirim merak etmeyin. Daha çok mantığa yönelik biri olduğum için galiba evde kalıcam söylediklerinize göre :) hissetme söz konusu pek değil de daha çok erkeklerin davranış şekilleri kendini belli ediyor ayrıca tabi ki ben de hoşlanmıyorsam işime gelmez. Ama işime gelmezse de yüzüne belirtirim açıkça hoşlanıp hoşlanmadığımı.
- +1 yıl
peki önerinizi tutacam haklısınız çünkü. sonuç olarak tamda bahsettiğim tip ve duruş. Allah size alana yardım etsin. ama hep bu karatere sahip birine bu düşüncelerimi paylaşmak istemişimdir. bunun için teşekkür ederim. kara kaş gözlerin elmas türküsünü kıraçtan dinlemenizi öneririm.:)
- +1 yıl
Annemle babam da Allah gelecekteki kocana yardım etsin diyor :) Fikirlere açığım sizin düşünce tarzınız bu şekilde değiştiremem. Ben de farklı şekilde düşünüyorum. Umarım benim gibi biriyle ilişki yaşamazsınız çünkü başınızın etini yer :) Herkes aynı şekilde düşünemez değil mi? Ah bu arada şarkı sözlerini de okudum yanlış anlaşılma olmasın kimseyi peşimde süründürme gibi bir niyetim olmaz. Zaten hoşlanmıyorsam açıkça söylerim bir süre sonra da zorla da olsa vazgeçerler yani iyi davranıp da birini kullanmak gibi bir niyet taşımıyorum kesinlikle
- +1 yıl
senin kötü biri olduğunu düşünmüyorum sadece zor kız tipisin. sence zor erkek tipi nekadar hoşuna gider, biraz empati kur. doğru kişi sana yanaşamaz ve kendini ifade edemez. bunu beyendiğim ve hoşlandığım birinde yaşadığım için burdan ifade etmeye çalışıyorum. belki onun tipi değilimdir, saygı duyarım ama şuna eminim ki onun aradığı karakterde biriydim. ama olmadı canı sağolsun. demem oki seninde çevrende eminimki bu tip biri vardır.
- +1 yıl
Sosyal biriyimdir ve fen lisesinde Allah aşkına nasıl bir ideal tipe sahip olabilirim? Çalışmaktan dolayı kız olsun erkek olsun istisnalar hariç çoğunlukla insanlarla muhabbet etmekten bile acizler. Dersleri iyi olabilir ama kendilerini başka hiçbir şekilde yetiştirememişler. Bu nedenle de tıp okumaktan bile korkuyorum ciddiyim. Meslek seçmem gerekiyor son senem ama hala karar veremedim böyle bir ortama düşme korkusuyla
- +1 yıl
haklısın lise yılları farklı bir dönem ben üniversite ve sonrası dönemlere ait süreçleri içeren zamanlarda olayı değerlendirdim. bence daha gencsin çekicilik soruna benim gibi 35 yaşında ki birinin algısı tam cevaplarmı bilmiyorum. ama şunu söylerim fenlisesi okuyon zeki akıllı aktiv ve IQ yüksek biri olarak IQ düşük tiplerde arama. sorun sende değil seni algıda yetersiz tiplerde.
- Aşk İlişkileri konusunda 716 cevap paylaştı.
+1 yılilk verdiği selam kelimesinde bile dürüstlük hissettirmelidir. samimi güvenilir ve özel olduğunu, farklı olduğunu hissettirmelidir.
00 Yorumla Mesela bakkala gıderken 'ben gıderım' derse , sahıplenırse. kumral olursa , doverse bence cok cekıcı olur :D
01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılince bel olmalı... kalçalar çıkıntılı olmalı, göğüsler çok ufak olmamalı...
00 YorumlaFiziksel olarak ince hatlara sahip olması.. davranışsal olarak konusurken gozlerimin icine bakması..
00 YorumlaRyan Guzman'a benzerse o benim için nimettir :D
02 Yorumla
+1 yılFiziği süper olursa tabi.
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 589 cevap paylaştı. balık et li olması olabilir
00 Yorumla
+1 yılBakımlı ve akilli olması yeterli
07 Yorumla- +1 yıl
Bakımlı Olmasi temiz ve alımlı oldugunu gosterir. Akilli olması erkeğini nasıl idare edeceğini gösterir yol gösteren bayan. Hani derler ya her basarili erkeğin arkasında bir bayan vardır diye, öyle değil o söz her basarili erkeğin arkasında akilli bir bayan vardır ;)
- +1 yıl
İyi koca yoktur iyi bir es iyi bir kocayi kendi yaratır ayni sekil kotu eşi de. Secim yaparken dikkat et sana sözünü geçiren erkekle girme bu yola ;)
- +1 yıl
Vavv ozguvenine hayran kaldım kendine inanan kararlı bir bayan var karşımda :)
- +1 yıl
Özgüven erkek olsun kız olsun fark etmez herkeste olması gereken özelliklerin başında geliyor herhalde. Özgüvenin olursa yönetirsin, bu karakterden yoksunsan yönetilirsin. Lider ruhlu biriyimdir de insanlar sözlerime önem verirler. Biri tarafından yönetilmek hiç karakterime göre değil :)
Erkek gibi olmalı. Maganda erkek gibi değil.
00 YorumlaGonul bu otada konar bokada
00 YorumlaPembe nüfus cüzdanı olsun :D
00 Yorumla
+1 yılEli yuzu duzgun terbiyeli ben guzel huylu
02 Yorumla- +1 yıl
Ic guzellige onem veririm ama guzel olsun tabiki
Sarışın minyon olması benim için yeterli ^^
04 Yorumla
+1 yılSempatik az konuşan güzel gülen sevecen
00 Yorumla
+1 yılDurust uyumlu sadik. Beyaz tenli bude 85b :p
02 Yorumla- +1 yıl
Sansini kendi yaratanlardanim :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılkarakterli şerefli namuslu
02 Yorumla- +1 yıl
öyle kesinlikle
+1 yılArabasinda cekme halati varsa dediginden işte
00 Yorumlabeyaz tenli dolgun gögüsleri olan
03 Yorumla- +1 yıl
Meme önemli.
bana göre çekici kız ahlaklı olandır
00 YorumlaGülüşü yeterli :)
00 Yorumla- 04 Yorumla
+1 yılzeki!!!
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıldar kot gıysen yeter mudur. d
00 Yorumla
+1 yılgiyim ahlak inanç
00 Yorumla
+1 yılHic dusunmedim
00 Yorumla
Devamını Gör(29)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Karşı cinsiniz hangi kriterlere sahip olursa çekici diye adlandırabilirsiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar