Liseden bir kıza çok fena aşık oldum ama yanına gidince utanıyorum :(

Arkadaşlar ben bi kıza aşık oldum ama kız acayip güzel yanında sürekli başkaları var kıza gidip açılmak için kendimi hazırlıyorum ama onu görünce yüzüne bile bakamıyorum etrafımdaki herkez gayet tipimin yerinde yakışıklı olduğunu söylüyorlar ama kız çok güzel gidip açılsam reddeder ve sonra bi daha onu gördüğümde utanmaktan rezil olmaktan korkuyorum çevrem geniştir ama işte yıllardır böyle bi huyum var cesaretimi toplayamıyorum yani yok mu bu işin bi formüşü biri yardım etsin
Liseden bir kıza çok fena aşık oldum ama yanına gidince utanıyorum :(
Cevapla