26 yaşındayım çalışmıyorum artık yuvamı kurmak istiyorum ama nasıl bilmiyorum?

Burası evlilik sitesi falan değil soru yersiz gelebilir ama okursanız mutlu olurum.. 26 yaşındayım babamın hep çalışma çalışıp napıcaksın kurslara git arkadaşlarınla gez demesi yüzünden 1 2 kısa iş tecrübesi dışında hiç çalışmadım, sevgilim olsa yine babam yüzünden öyle bir akşam çıkması bir tatile gitmek beraber gibi durumlara da giremem ki alışıkta değilim, zaten bir erkekle arkadaşça konuşmak dışında flört edemiyorumda hemen utanıp saçmalıyorum ve az ilgilenende bu tavırlarım yüzünden koşarak uzaklaşıyor.. ama artık evlenmek istiyorum ve çalışmayan babasının sözünden çıkamayan kız profilimle bu bana zor gelmeye başladı 26 yaş çok geç değil ama yıllarımın böle geçip gitmesinden korkuyorum.. kendi evim kendi düzenim olsun istiyorum artık :( belki tam bir soru bile değil ama kimseye söyleyemiyorum ve ne yapıcağımı bilmiyorum bir önerisi olanlar yazsın ya da tecrübelerinizi yazın sohbet gibide olur yardımcı olun lütfen...
26 yaşındayım çalışmıyorum artık yuvamı kurmak istiyorum ama nasıl bilmiyorum?
Cevapla