Kızlar neden tanışmaya gelen erkekleri tersler?

Merhaba,

Kızlar neden kendisine bakan erkeğe bakar arkadaşıyla olduğunda gülümser ve erkek geldiğinde tanışmak istemez? Yoksa kızlar ego tatmini olarak mı görüyor erkekleri peşinden koşturmayı?
Bir kıza bakıyordum, bana gülümsüyordu, sık sık önümden geçiyor bana bakıyor mu diye göz ucuyla beni kontrol ediyordu. Konuşmaya gittim merhaba dedim beni tersledi.
Artık kızlara güvenim kalmadı, napalım beğendiğimiz kızlara beğenimizi sunmak ve tanışmak için? lütfen yardım
Kızlar neden tanışmaya gelen erkekleri tersler?
Cevapla