Konuştuğum çocukla aramıza giren sebepsiz soğukluk var. Ne yapabilirim? :/?

Konuştuğum çocukla aramıza sebepsiz yere soğukluk girdi ama bu onun yüzünden neden bunu yapıyor anlamıyorum ve çok sinirim bozulmaya başladı durumun böyle olmasına çok yakındık ve ben zamanla daha çok yakınlaşacağımızı düşünürken uzaklaşıyoruz. Önceden sabahlara kadar konuşurduk biyere gittiğinde haber verirdi gelincede hemen yazardı bana şimdi ortada kavga vs hiç birşey yokken biyere gittiğini söylüyo sonra daha sesi çıkmıyo ben mesaj atana kadar konuşmanın sonunda tamam geçse hemen susuyo daha yazmıyo ben soruncada ne alakası var bende atarım yani diyo ama attığı falan yok her seferinde benden bekliyo sanki bu durumada iyice moralim bozuluyo. bitirmekte istemiyorum çünkü çok iyi anlaşıyoduk eğleniyoduk falan. ne yapabilirim. bidaha ben atmak istemiyorum yani yeter.
Konuştuğum çocukla aramıza giren sebepsiz soğukluk var. Ne yapabilirim? :/?
Cevapla