Ben kızın birine aşık oldum ama onu beni tanımıyor bilmiyor?

Acil yardım arkadaşlar! Özellikle kız arkadaşların fikirlerini almak istiyorum.
İsmini felan öğrendim faceden arkdaşlık isteği gönderdim. İlkin reddetti İkinci kez gönderdim gene reddeti. Üçüncüsünde belli ki sıkıldı reddetmedi ve öylece bekletiyor. Şu an ne yapmalıyım? İsteği iptal edip bir kez daha mı istek göndersem yoksa mesaj mı yazayım?
Ben kızın birine aşık oldum ama onu beni tanımıyor bilmiyor?
Cevapla