Koluna takacak çok ömrüme katacak insan yok. Söyleyin bir insanin gerçek yüzü nasıl anlaşılır ki?

Niye böyle olduk? Ne tuhaf zamanda doğmuşum. Erkeklerin çoğu çapkın, kızlar ise para pul hayal peşinde. Çoğu erkek ve kizi böyle nekadar inkar edilsede bu bir gerçek. Büyüzden doğru doğruyu bulmuyor çünkü kimse olduğu gibi görünmüyor. Bu nedenle birini tanimaya çekiniyorum. Samimi gelmiyor artık insanlar. Insanin gerçek yüzü nasıl anlaşılır? Zamanla denilsede iyi rol oynayan arkadaşları unutmayalım.
Koluna takacak çok ömrüme katacak insan yok. Söyleyin bir insanin gerçek yüzü nasıl anlaşılır ki?
Cevapla