Annelerin evlenmemiz için bulduğu (gösterdiği) kızlar gerçekten iyi midir?

Annelerin evlenmemiz için bulduğu (gösterdiği) kızlar gerçekten iyi midir?
İyi eş olur mu?
Evet veya hayır diyorsanız, NEDEN?
Anneler, oğullarına kız beğenirken en çok neye dikkat ederler; neye göre iyi ya da kötü derler?
Güncellemeler
+1 yıl
10 yıldır birlikte olduğum ve geçen Ocak ayında nişanlandığım kadının, Aralık ayından beri başkasıyla görüştüğünü öğrendim ve bir ay önce ayrıldık.
(Güya herşey çok güzel gidiyordu.)
Ben öğrendikten sonra, "pişman olduğunu, onu affetmemi ve kendisine bir şans daha vermemi istediğini" söyledi. Ama bu benim affedebileceğim bir hata değildi. Bunu kendisi de ok iyi biliyordu. Çünkü beni tanıyordu.
Ve bu hatasına kadar, annem de dahil; kimse onun için çok da olumsuz birşey söyleyemiyordu.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu or.. puyu kendim bulmuştum. :(
Annelerin evlenmemiz için bulduğu (gösterdiği) kızlar gerçekten iyi midir?
Cevapla