27 yaşında bir erkeğim. Üniversiteden mezun olduğumdan beri sevgilim yok.
Annem geçenlerde kendi kafasına göre bir kız beğenmiş. "Bu kızı kaçırma, ne güzel kız, hanım hanımcık, hem yaşın da geldi" türü laflarla kafa ütüleyip duruyor.
Hatta kızla beni buluşturdu bile, istemeye istemeye gittim.
Kadına görücü usulü evlenmek istemediğimi, bulduğu kızların beğenmediğimi, görücü usulünü aciz bir yöntem olarak gördüğümü bir türlü anlatamıyorum.
Kız benimle yaşıt, vasat bir bölümde okumuş, ev kızı, çok güzel değil, sessiz sakin bir şey. Anladığım kadarıyla da görücü usulüne sıcak.
Gerçi kız istediği kadar evlenilecek kız olsun, çok bir şey fark etmez, sonuçta görücü usulü.
Annemi nasıl susturabilirim ve bu kızı başımdan nasıl def edebilirim?
Annem geçenlerde kendi kafasına göre bir kız beğenmiş. "Bu kızı kaçırma, ne güzel kız, hanım hanımcık, hem yaşın da geldi" türü laflarla kafa ütüleyip duruyor.
Hatta kızla beni buluşturdu bile, istemeye istemeye gittim.
Kadına görücü usulü evlenmek istemediğimi, bulduğu kızların beğenmediğimi, görücü usulünü aciz bir yöntem olarak gördüğümü bir türlü anlatamıyorum.
Kız benimle yaşıt, vasat bir bölümde okumuş, ev kızı, çok güzel değil, sessiz sakin bir şey. Anladığım kadarıyla da görücü usulüne sıcak.
Gerçi kız istediği kadar evlenilecek kız olsun, çok bir şey fark etmez, sonuçta görücü usulü.
Annemi nasıl susturabilirim ve bu kızı başımdan nasıl def edebilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar