Boyum 1.68, O ise sanirim 1.90 civari.. cocuk gibi mi dururum yaninda?

Boyum 1.68 onun boyu upuzun, 1.90 vardir yani.. nasil dururum yaninda? cok mu komik olur? uzun boylu erkekler gözüme cok hos geliyor ama yanlarinda kendimi ufacik hissedince kötü hissediyorum kendimi nedense:)
Boyum 1.68, O ise sanirim 1.90 civari.. cocuk gibi mi dururum yaninda?
Cevapla