Erkekler bu soru size: Siz erkekler fiziğe mi yoksa güzelliğe mi önem verirsiniz?
fizik
guzellik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güzelliğine uygun davranması yetmez mi beyler? Yani çok alımlı, çekici bir kız 'vay, hacı n'aber ya. Ooo, malbuş. Alırım bi' dal' diye gelse çoğunuz fiziğine dikkat edebilecek mi? :) Bence güzellik tabi.
herkese sorsan iç güzelliğe derde dışı güzel olmayanın içine kimse bakmaz :)
eyw :)
Her ikisinede bence sen pantalonın modelinemi renginemi önem verirsin :)?
güzelliğe önem vermiyorum diyen erkek yalan söylüyordur.
Cevap
72Cevap
Bireysel bişey bu. Benim önem verdiğim şey: birlikteyken mutlu olmam. Birliktelikten hoşnut kalmıyorsam güzellik neye yarar. Zaten iş güzellikte bitse, mankenlerle evlenen boşanmaz ya da aldatmaz. Beraber yaşlanacağız, birlikte çirkinleşeceğiz. Seneye evleniyorum!
şimdi bir kızı neden istediğine bağlı seks için istiyorsan fizik
normal takılmalık istiorsan güzellik
eğer ciddi düşünüyorsan ki o en zorudur tanıyıp gerçekden kişiliğini gördükden sonra aşık olursun o kıza buda çok zordur , en iyi örneği kankasına aşık olan erkekler ;)
valla artık çağımızın kozmetik ürünleriyle güzel olmayan kız yok ben %51 fizik %49 karaktere bakarım aradakı fark bukadra ince benım için haksızmıyım
patnerime baglı bunun cevabı amac sevgıyse ıkısıde degıl ic guzellıgıne bakarım ama yok seks amaclıysa fark etmez benı tatmın etsın gerısı onemlı degıl canım
fizik. güzelliği makyajla, giyimle, ojeyle, saç stiliyle düzeltirsin zaten. ama fizik düzeltilmez kıyafet vs. gibi şeylerle
Herkes için geçerli bu önce dışına aşık olursun sonra içine, dış güzel iç çirkin olsa ne farkeder. Bir de ne için olduğuna bağlı evlenmek için ise her ikiside öteki türlü fiziği güzel olsa yeter.
boşversene kardeşim beğenen her halinle beğensin benim ıcin onun icin değistirme kendini kimse için değmez
Aslına bakarsan ikiside bir birini tamamlayan unsurlar ama en iyisi yüreği güzel olması
Kesinlikle güzellik. Kız dediğin tatlı sevimli olacak aga.
ikisi bir kadında varsa o kadın zaten kadın değildir :D
göz g*t göğüs göbüş hepsini bir çizgiye getirdin mi 12 den vurulur
Her ikisine de. Çok güzel olupta bacakları kalas gibi olan kızlarda var. Yani güzelliğide bir yere kadar tolere edebiliyorsun. Ancak vücut çirkinse i. i
Hatta kız çok güzel olamasa bile, yani normal güzellikte olsa bile , vücut güzelliği onu çok iyi taşıyor. Ancak çok güzel yüzlü bir kızın vücudu çirkinse çok belli ediyor kusurunu.
yuzu güzel bardak gibi fizik varsa tırt fızık güzel yuz eh se herturlu :D
masum ama tatlı ve çekici kızı severim. 165 boylarında beyaz tenli balıketli kız her daim çekicidir. sendemi öylesin.)
çokmu zayıfsın yoksa kıvrımlı ve hafif balıketlimisin
Kimse alınmasın ama söz de iç güzelliğe bakarız ama gerçek hayatta öyle değil... Angelina julie nin olduğu yerde kim içi güzel bir kıza bakar dürüst olun beyler
ben ıkısınede verırım kanks olmusken en ıyısı olsun misali :D
Elif mrb:))) kısa vade ise fizik, uzun vade ise güzellik. Nedenleri anlaşılmıştır umarım:))
Eski sevgilimin adı elifdi ve afedersiniz şişmanın tekiydi. Bundan sonra Fiziğe önem vericem.
Güzellik? Zeka olmadıktan sonra misal içi boş dışı güzel tenekeyi ne yapacaksın?
Soru hangisi oldgu icin tabiki guzellik :) şöyle hani bakinca bahari getiren , gülünce mutlu eden :)
İç güzellik diyen kişileri geç bir kere atıp tutmasınlar her zaman yüz güzelliği ve fizik önemlidir.
ıkısıde aynı seye cıkmıyormu :D güzellik = fizik oyleyse kızı bır butun olarak dusunup onem verıyoruz :D
İkisinede aslında kızın fizigi çok güzel olur ama tipi b*k gibi olursa OLMAZ fakat tipi çok güzel olur ama fizigi b*k gibi olursa yine OLMAZ YANİ İKİSİNDENDE BİRAZCIK OLMASI LAZIM. :))))
Çirkin fiziğiyle bişeyleri telafi edebilir ama güzel istediği kadar güzel olsun kamyon tekeri kadar gövdesi inek memesi kadar memesi varsa Çoğu erkek için bitmiştir
Ayni sey degil mi yahu ikisi.
Yuz guzelligi / vucut guzelligi diyosan kesinlikle vucut. Bu yuzden fizik seciyorum
Kızlar nasıl erkeklerin tipine fiziğine boyuna posuna bakiyosa erkeklerde kızların hem fiziğine hem güzelliğine bakar
sizce bir malın fiyatı mı önemli kalitesi mii cevap içinde saklıı :)
ikisi de önemli bence ama ben güzelliğe daha çok önem veririrm ya.
İlk dikkat çeken fiziktir. Ama öyle travestiler varki kızlardan daha iyi;o yüzden fizik ilk sırada tamamlayıcı olarak güzellik
fiziği güzel olan kız zaten güzeldir - güzel kızın zaten fiziği düzgündür :D
Neden birtanesine önem vereyim ki benim için ikiside :)))
ikisinede onem veririm aslında ikiside aynı sey sayılır..
Ben güzelliğe önem veriyorum. Erkeklerin geneli de zaten böyledir güzellik birinci kriter.
Erkeklerin beyin yapısına göre değişir. Herkesin zevki ve güzellik anlayışı farklıdır tabi.
Şimdi tip olmadımı vücudu güzel olsa ne yazarrrrrr kapiş :DDDDD
Zaten dikkatini çektiyse fiziği çekmiştir ilk dikkatini. Zamanla konuşa konuşa iç güzelliğini de ogrenirsin
Benim için belden aşağı diziyle vuran kız hepsinden güzeldir :)
kafa yapısı olduğu için tabiki güzellik güzel olanın kafasıda güzel çalışır
Fizik kardesdim gerisini bosver
erkekler genelde nefes alsın yeter der :)
Erkekler g. te memeye önem verirler zuzu ^^
Aynen hani cok kucukte olmayacak buyukte olmayacak g*tu memeleride ayni.. ben evlenenceim kizi boyle secerim..!
İkisine de önem verir.
Güzellik bir yere kadar gönül güzelliği.
İkisinede belli bir oranda bakarlar
Bence güzellik önemli güzel olan ^_^
her ikiside aynı şey gibi geldi bana. .
Meyveyi soymadan içinden ne çıkacak bilemem :D
Once huy sonra fizik sonra guzellik
Her ikisinden birer tutam
birlikte ne yapacağımıza bağlı :)))
Fizik zamanla olur güzellik.
Benim için yüz güZelliği aart
Güzellik artı tevazu benim için önemli olan.
ben fiziğe önem veriyorum
Bu soru bugün 100 kez soruldu bro :D
ilk önce fizik önemli bir husustur
güzel olsun fiziğine çözümbuluruz D:
tip yoksa bir hiçsin
imza tipsizadam
Her ikiside çok möhim meseleler
Her ikisine de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar