Bu erkekler niye illa kaşar sevgili isterler. Kendimden örnek verecek olursam, güzelim çirkin değilim. Erkeklerle samimi değilim, dikktatliyim bu konuda. Gece dışarı çıkmam, ortam kasmam. Düzgün bir kızım kısaca. Bizim gibi kızlar niye ilgi çekmez, ama evleneceğiniz zaman da bizim gibi kız ararsınız. O zaman da bn size bakmıcam hıh :P
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılCiddi olmayan zaman gecirmek isteyenler oyle kizlari tercih eder. Sonucta kizda cok sikinti cikarmaz. Ama ciddi dusunen insan oyle tiplere donup bakmaz. Hayir arkadas ben sunu anlamiyorum. Bakiyorum duzgun biriyim guzelim soyleyim boyleyim ama kimse ilgilenmiyor bakmiyor sevgilim yok diyor kizlar. Benim gibi hayatimda duzgun biri olsun diyenler neden bulamiyoruz sizi cok tuhaf...
04 Yorumla
Soran+1 yılBilmiorum benim karşıma düzgün biri çıkmıyor hiç.
- +1 yıl
Cok tuhaf.. Bu iste bir tuhaflik var. Ya siz ya biz körüz ya da bakmayi bilmiyoruz. ya da siz cok fazla killa tuyle ugrasiyorsunuz takiliyorsunuz...
Soran+1 yılKısmet bu işler.
- +1 yıl
Evet bende oyle dusunurdum ama artik oyle dusunmuyorum.
En İyi Cevaplar
Kaşar sevgilimi olur... İçine sucuk koyarım yerim.. Sevgili dedigin Senin gibi olmalı.. Adam gibi adam olmalı.. Ayrıca Kaşar kız ile erkekler sevgili gözüyle bakmaz. onları 1 haftalık peçete gözüyle bakarlar.. Sevgiliyi ise Evlenecek hatun olarak görürler. Biraz saçma anlattım fakat.. Yinede idare et :D
21 Yorumla
Soran+1 yılYok bence gayet iyi anlattın :)
+1 yılnamuslu oldugum icin kimsenin ilgisini cekmiyorum bu yüzden sevgilim yok,
komsunun kizi sevgili yapmis namuslu olsa o da ilgi cekmezdi o halde komsu kizi kasardir.
aci gercek : kimsenin ilgisini cekmiyorsan karkter ve görüntü olarak kimseye hitap etmiyorsun demektir.49 Yorumla- +1 yıl
Öpesim geldi
Soran+1 yılKimsenin ilgisini çekmediğimi nerden çıkardın orasını anlamadım?
- +1 yıl
Kimsenin ilgisini çekmediğimi nerden çıkardın orasını anlamadım?
- +1 yıl
soruda yazmissin kendin.
Soran+1 yılHa ok pardon :D Yok ben cevabımı aldım kaşar olmadığım için ilgi çekmiyormusum sağol yine de :D
- +1 yıl
tabi.
- +1 yıl
<3 :((((
@soran mantığını laskjdlkasjdlkasj
Soran+1 yılMantığımda ne var ya :)
- +1 yıl
Harikasın aşkım
Çünkü onların aradıkları kalp değil onların aklı fikri başka şeylerde o yüzden yalnız olduğumuza şaşırmamamız gerek :)
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
85Cevap
+1 yılçünkü cinsel arzularımızı durduramadığımız için ileriyi düşünemez oluyoruz anlık olarak kaşar istiyoruz ama evlenmek için bozulmamış muhafazakar aile kızı istiyoruz he benim 4 yıllık ciddi ilişkim var ve 4 yıldır da hayatıma başka biri girmedi bununlada öpüşmekten ileri gitmedik ama yinede dediğim gibiyiz
00 Yorumla
+1 yılYa şimdi açık konuşcam atıyorum sen yanımdasın 3 aydan erkene teklif edemem ilişkiyide hayalimde görürüm demi ama kaçar kız öyle degil 2 haftaya çıkıyorsun 3 hafta senindir e bizde öğrenciyiz daha ciddi düşünmek için çok erken hele bu ülkede anlatabildimmi
02 Yorumla
Soran+1 yılAnlatabildin.
- +1 yıl
Şimdi bir dip not bir sebebide öğrenci olmaktır malum ihtiyaçlar fazla para az
nedeni bence cok basit. erkekler genelde ya guzel ister ya da kasar ister cunku kendini tatmin etmek icin. ayi kalpli saf erkeklerde kasarlara asik olurlar sebebi cok acik bir kasar saf cocugu cok cabuk kandirip asik edebilir kendine. genelde de iyi kalpli kizlarimizda kotu kalpli erkeklerden hoslanir. acikcasi seven... s... sevilir
00 Yorumla
+1 yılhiç ortada daha koca yokken trip atmayı başarıp Türk kızlarını çok iyi temsil ettiğin için seni can-ı yürekten tebrik ederim. Kafan çok güzelmiş güle güle kullan :D
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim, bu kafa güzel kafa özel kafa :D
- +1 yıl
Evet belli zaten tam evlenilecek kız kafası :)
+1 yılniye olcak çatır çatır s*kmek için kaşar bir sevgilim olsa kcağımda bütün odaları gezerdim domaltıp geçirirdim o güzel amcığını emerdim hem gezdirirdim hem sikerdim havada karada denizde dağda bayırda..:D :P
00 YorumlaE kaşar yerine tosta peynirmi atsın eleman. Canı tost istemiştir kaşar arıyodur. Ev yemeği çekincede seni arar. Takılma böyle şeylere boş işler bunlar. Atom fiziğinden bahsedelim biz.
10 Yorumla
+1 yılBizi seven deger veren insana diil de gidip bir öküze neden tapıyosak. Erkeklerin cevabı da bu olsa gerek..
20 YorumlaBu hızla devam edersen İstanbul Arkeoloji Müzesi'nde (tarihi eser olarak) seni beğenen birileri çıkar elbet.
01 Yorumla
Soran+1 yılO da iyiymiş :)
+1 yılKoruyup kollaması, sahiplenmesi gereken bir kızla takılacak g*t yoktur ondan. Fuckbuddy gibi takılır kıskanmaz etmez pratik bir ilişki olur kaşarla. O yüzden cazip gelir.
00 Yorumlason zamanlarda ben de böyle düşünüyorum ulan evlenecem diye ağlayan birinisi denk gelirse tekmeyi koyacam arkasına git o takıldığın piçlerle evlen diye
00 Yorumla
+1 yılKime veya neye göre kaşar?
Bu saydıklarını yapanlar mı kaşar, insanları tanımadan yargılayan mı?
Bilemedim.13 Yorumla
Soran+1 yılYukardaki yorumlarımı oku istersen, kiseye kaşar demedim. Kaşar derken ne demek istediğimi anlayın yanii...
- +1 yıl
Anlatım şekline dikkat et o halde
Soran+1 yılAnlayana...
Kendini bana ayarlasana :) . d. d. d o dediğin sınıfta değilim ciddi olsun istemisimdir hep 1 kere oldu oda 3 yil sürdü aldatldim kanks kismet artik ne diyelim beklicez :)
01 Yorumla
Soran+1 yılEn iyisi beklemek.
Ahahaha triplere bak ya, merak etme iyi erkekler de var, onların amacı eylenmek ama zamanı geldiğinde öyle erkekleri isteme, bırak eylendikleri kızla evlensinler.
01 Yorumla
Soran+1 yılOnları istemiorum zaten , esprisine yazdım o son cümleyi :)
Kadınların birbirlerine yaptığını, erkekler bile yapmıyor lan kadınlara..
Hale bak..20 YorumlaKendin sorup kendin cevap vermişsin aslında, bekarken ayrı kız evlenirken ayrı kız istenir ondan sonra ara ki bul :) keşke etrafımda senin gibi doğru dürüst kızlar olsa !
10 Yorumla
+1 yılŞahsen kaşar dediğin tipler de işim olmaz. Düzgün kız olmalı ama her şeyden önce onu sevmeliyim içimde bir şey olmalı ona karşı.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılakşam bir konsere gitmek istersin, sevgilin gelmez tek gidemezsin olay olur. arkadaşlarınla dışarı çıkmak istersin sevgilin gelmez tek gitsen olay olur, tatile gitmek istersin sevgilin gelmez niye sahile gidiyorsun der olay olur...
13 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel işte hanımhanımcık namuslu kız :)
Cevap sahibi+1 yılsen hepsine eywallah dersin, seversin uyarsın. sonra aynı zamanda başkasıyla görüştüğünü öğrenirsin, yıkılırsın... kimseye güzvenmezsin bir daha... ben ona uyacağıma o bana uysun dersin, duygusuz vicdansız biri olursun...
Soran+1 yılHayırlı kişilerle karşılaştırsın Allah.
Siz evden cikmadiginiz icin kasarlarla takilmak zorunda kaliyoruz :)) Gosterin kendinizi biraz varoldugunuzu bilelim ;)
00 Yorumla
+1 yılacayip tiriplisin ha ne guzel otur yerinde sevgili oldugunda ne olacak öpus koklas sonra ayril ne anlami kaldiki ne guzel evlenecegin zamana kadar bekle bos islere heves etme
11 Yorumla
Soran+1 yılTrip değil ya öylesine sorulmuş bir soru, o tip bir erkek istemem zaten.
valla hanımhanımcık bir kız bulsam kafalar da uysa evlencem. ama yok işte. bir de sen kaşar kız isteyenlerle çok karşılaşmışsın. bizim gibileri de gör genelleme yapma.
01 Yorumla
Soran+1 yılSizin gibiler o kadar nadir ki görülmüyor.
Vala dışarı çıkan gezen kızlar kaşardır diye bişey yok. kaşarınıda gördüm namuslusunuda. Ben çıkıp gezerim. benle oda gezer. evden çıkmayan kız bulmak gibi bir derdimde yok.
04 Yorumla
Soran+1 yılYa ordaki niyetim gezen kızlara kaşar demek değildi, koca sorudan bunu çekip çıkardınız ya bişi demiyorum. :)
Soran+1 yılEvet işte tek yaptığım kendimi anlatmak :)
+1 yılzaten sen sevgili olacak kızsındır o kaşar dediğin yatacak. O sevgili değil yani.
00 Yorumlayok öyle birşey. yav her dışarı çıkan kızı da kaşar yaptın haa şimdi ayıp oluyor ama.. Neden bu sitedekiler hep güzel oluyor nedense onu anlamadım?
03 Yorumla
Soran+1 yılAllahın yarattığı her sey güzeldir de ondan :D
Soran+1 yılHerkesin güzel bir yanı vardır muhakkak.
+1 yılahahah:) ya öyle kız isteyenlerde genelde playboy denilen erkeklerdir. onlar kendileri gibilerini isterler. benim gibiler de sizin gibileri isterler.
00 YorumlaKaşar sevgiliyi çakmak, gönül eğlendirmek için isterler. Ama evlenecekleri zaman senin gibi kızları isterler :)
00 Yorumla
+1 yılne alaksı var hee erkekte bözyle bir kız ister kimse kaşar sevgili istemez çünkü amaç götürmekse çıkmadanda götürür
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 563 cevap paylaştı.
+1 yılŞerefsizlerde ondan siz işlerine gelmezsiniz onların onlar eğlenmelik ararlar. işini görüp atmak isterler etraftada böyle kız bolca var.
11 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca Genelleme yapmışsın yapma.
+1 yılKaşarların havasından artistlliğinden geçilmez. zannederler ki dünya onların etrafında dönüyo. ama bilmezler ki fareler kaşarları çok sever
00 Yorumlabuerkekler diye genelleme yapma bence bazı erkekler olsun bu soru;)
02 Yorumla
Soran+1 yılAman elimden öyle çıktı takma oraya boşver, herkesin öyle olmadığını bilioruz :)
+1 yılKarakterı sağlam kız arıyorum hep ama bulamıyorum hepsinde bir özentilik bir açgözlülük gün geçtikçe insanlar dahada tuhaflaşıyor keşke eski zamanda aşkın oldugu dönemlerde yaşasaymışım :/
00 Yorumla
+1 yılarkadasım varda bizmi almadık yaaa hep aynı şeyi söylüyonuz hani nerde düzgün kız ilgi cekmez cunku biri tavsiye eder kaşarı nabim ben bu saatten sonra kaşar arayan genc kısımdır
00 Yorumlaaynısı erkekler içinde geçerli saf ve utangaç erkekler iş görmez onu bunu dürten erkek rehabet görür genelleme yapma bence.)
04 Yorumla
Soran+1 yılGenellememi geri alıyorum :)
Soran+1 yılanladım :(
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılNe kadar yanlış düşünüyorsunuz. Küçük hanım, hiç bir aklı başında erkek. Öyle kaşar, bir bayanla sevgili olmak istemez.
00 Yorumla
+1 yılEe herkez kolay ekmeğin peşinde zaten kız dediğin İstanbul gibi fethi zor fatihi tek olmalı
00 Yorumlabenim hatun kaşar değil. kadının dibidir :D gece dısarı çıkan kaşar mı oluyormus aa kız kurusu tüü :P tabi şaka bir yana evlenilecek kızsın bekle yasın gelsin hele
06 Yorumla
Soran+1 yılYa koca soruda niye herkes o cümleme takmış durumda? Kimseye kaşar dediğim yok, kendi masum gördüğüm özelliğimi söyledim sadece.
Soran+1 yılNe bilim herkes oraya takmış, kaşar derken ne demek istediğimi anlamadınız sanki.
Soran+1 yılTamam kusura bakma atarlandım :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılkaşar isteyenlerin amacı belli zaten onlar sana da baksa istekleri başka olacak ister misn öyle bir şey
04 Yorumla
Soran+1 yılDüzgün erkek yok sanki etrafta.
Cevap sahibi+1 yılevet malesef ki kalmadı. olanları da sen beğenmezsin zaten: )
- +1 yıl
Düzgün erkek var ama sırf tipsiz diye bakmayan kızlar var ben onlara kaşar diyorum
Cevap sahibi+1 yıl@DonsuzYuzeN düzgün olup çirkin olan kızlara ya da makyajsız olan kızlara bakmayan erkeklere de kızlara söylediğiniz argo kelime gibi bir şey söylüyor musunuz?
+1 yılAferin devam et boyle. Evlenilecek kiz
Eglenilecek olma sakin. Helal10 YorumlaErkekler fare gibidir heryeri kemirir o yüzden peyniri severler sende problem yok onların cinsleri hayvansal genlerden :D
00 YorumlaDerler ki
Davul bile dengi dengine :))
Onların aradıkları kendi gibi birileriymiş demekki takma kafana00 YorumlaCinsellik için olabilir sende sadece bir kismi yasanir fakat kasar diye sifatlandirdigin bayanlarda sınır yok o yüzden guzelim
00 Yorumlaaynısını bizde yaşıyoruz i*ne şerefsiz köpek sonra evlenince dürüst efendi bir adam. yokyaa bende o zman size bakmıcam
10 Yorumla
+1 yılsen bilirsin gece gezen kız kaşar değildir bu yargıdan bir çık ilk önce
04 Yorumla
Soran+1 yılGece gezen kız kaşar demedim. Ben gece gezmem dedim :)
- +1 yıl
tamam da yani kaşar kız şudur birinin sevgilisi olduğunu bile bile adamı tavlamaya çalışan kızdır.. seni sevende çıkar meerak etme :)
Soran+1 yılYani kaşar derken ne demek istediğimi anlayın işte..
- +1 yıl
tamma :)
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. o kızları isteyenler sapık hep. bakma zaten öylelerine. düzgün insanlar düzgün insanlarla birlikte olmalı bence. dengi dengine yani
00 Yorumlakaşardan sevgili değil tost olur. sevgili senin gibi olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDoğum günü v. s. özel günler sürekli ödenek ayırtma sıkıntısından kurtulmak için.
00 YorumlaCunku sen zor kizsin seninle vakit kaybetmek istemiyolar bnce
00 Yorumlaamiyane tabirle amaçları mala vurmak. artan skorlarını ertesi gün muhabbete konu etmek
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılergen yaşlarda hormonlar hat safhada olduğu için böyle oluyor. Cinsellik ihtiyacı ha birde daha bilgili ve rahat sohbet ettikleri için içini rahat dökebiliyorsun ve hertürlü sohbet ediliyor bunun için
00 YorumlaVermicem vermicem kuruyup gitsede vermicem ohh ohhh vermicem :)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHiç de değil. Ben senin gibi bir sevgilim olsun ve ona aşık olayım istemişimdir hep.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen düşündüğün gibi bir kız arıyorum eğer dürüstsen dediklerinde tanısabiliriz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılatara gel her erkek öyle değil her kızda senin gibi değil yıllanmış kaşarlarda var eskidikçe değerlenen şaraplarda
00 YorumlaKasar kizi istedigi ayara getirir onsan sebep bukadar acik
00 Yorumlakolay elde etmek için olsa gerek. sen zor kız olmaya devam et. kazanan sen olacaksın.
00 YorumlaGuldurdun beni herkes kendi gibi kiz arar sen fikrini zihnini degistirme :-)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsenın c kün olunca anlarsn neden die sorma git burdan
12 Yorumla
Soran+1 yıliyiki bir şeyiniz var he..
Cevap sahibi+1 yılsizinde iyi yok heee.. O şey için sorup duruosunuz
Senin gibi kizlar niye
P. c erkek isterler?03 Yorumla
Soran+1 yılBen p*ç istemiyorum , napim öylesini.
Soran+1 yılÖyle.
+1 yılBen nekadar aradım sonunda buldum O'nu :)
01 Yorumla
Soran+1 yılAllah mesud etsin :)
Aşk İlişkileri konusunda 411 cevap paylaştı. istedikleri gibi kullanmak için
00 YorumlaBuraya yazdıktan sonra kısmetın açılır raaad ol :)
07 Yorumla
Soran+1 yılGizli yazdım :)
Soran+1 yılBana bir faydası yok ama , amacım o değil konuyu saptırmayın.
Soran+1 yılCan sıkıntısına ver o yorumlarımı.
Soran+1 yılSağolun size de.
- Devamını Gör (33)
Devamını Gör(78)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar