Hoşlandığım kızla beni tanıştıran arkadaş, kızın ne hissettiğini bildiği halde söylemiyor. Yardım eder misiniz?

Bizi bir ortak arkadaşımız tanıştırdı. Kız başka bir şehirde olduğundan şu ana kadar 1 kere buluştuk. İlk buluşmada farklı şehirlerde olduğumuzdan, bir daha ne zaman görüşeceğimizi bilmediğimi söyledim ve Orda kız daha iyi tanışalım hemen sevgili olunmaz demişti ben de mecburiyetten dolayı söylediğimi, olursa benim hazır olduğumu belirtmiştim. Kız bende de hak buldu yani orda.

Bu gün 37. gün oldu tanışalı. İlk başlarda hep ben yazardım mesajları fakat daha sonra yani son zamanlarda o da arada bir benim mesaj atmadığım zamanlar mesaj atmaya başladı bana. Muhabbetimiz şu anda normal, şakalaşmalar felan yapıyoruz bazenleri. Ama nedense mesajlaşmalardan kızın duygularını anlayamıyorum ve bu beni çok düşündürüyor isteyip istemediği konusunda.

Bana mesajlarda yakın davranıyor gibi hissediyorum ben şahsen, bazen iltifat yaptığımda ooo çok düşüncelisiniz xxx bey felan diyor acaba istemediğini mi belirtiyor burda? Genelde ama ismimle hitap ediyor.

Mesajlara o an dönmese bile döndüğü zaman kendisine ben sormadan şu şu işim vardı o yüzden mesaj atamadım felan diyor...

Bizi tanıştıran arkadaşıma gidip durumu anlattım sen bilirsin onun ne hisettiğini az çok dedim fakat o da bilsem bile söylemem sana, git kendin öğren diye inat ediyor, Ben anlayamadığımı belirttiğimde ise kıza mesaj olarak olumlu düşündüğünde bana söylersin diye yaz yolla diyor fakat mesaj işi bana göre sakat ama kız da farklı şehirde şimdi.

Yukardakilerin hepsini okuyarak yorumda bulunabilir misiniz acaba kızın gönlü var mı yok mu gerçekten melankoniye bağladım burda... Şimdiden teşekkür ederim okuyan ve yardımcı olanlara...
Güncellemeler
+1 yıl
Yardım edin gençler bana da önemli benim için bu konu
Güncellemeler
+1 yıl
Yardım gençler hadi
Güncellemeler
+1 yıl
bişey çıkmadı burdan gençler :(
Hoşlandığım kızla beni tanıştıran arkadaş, kızın ne hissettiğini bildiği halde söylemiyor. Yardım eder misiniz?
Cevapla