Öncelikle 26 yaşında, güzel bir kadınım.
Geçenlerde işyerinde ki bir arkadaşım aracılığıyla bir çocukla tanıştım. Çocuk arkadaşımın kuzeniyle aynı şirkette çalışıyor. 28 yaşında, İTÜ endüstri mezunu, yakışıklı olmasa da eli yüzü düzgün sayılabilecek, efendi, sakin, pek ortamı yok.
Her neyse, bu çocuktan ilk görüşte birazcık elektrik aldım, devamını getireyim dedim. Tabi o sıralar bu kadar utangaç olduğunu da tahmin etmiyordum.
Bir süredir bununla görüşüyorduk. Ta ki bana daha önce sevgilisinin olmadığını, bir kızla bir şeyler yaşamadığını ve bakir olduğunu söyleyene kadar. Sanırım bunun hoşuma gideceğini düşündü. Ve ben o an gülmemek için kendimi zor tuttum. Çocuk utangaç olduğu için yalan söylediğinden şüphelenmedim de. Sonra çocuktan soğudum zaten.
Ama işin kötü yanı, o görüşmek istemeye devam etti. En sonunda bir gün arama beni dedim azarladım korkuttum çocuğu, o günden beri beni aramıyor :)
Suç benim, bana karşı utangaç olmasından anlamalıydım bu durumu.
Bir erkeğin 27 yaşına kadar nasıl sevgilisi olmaz? Bu nasıl bir beceriksizlik arkadaş? Hiçbir kızın dönüp bakmadığı erkeği ben ne yapayım? Özgüvensiz ve tecrübesiz erkek bana ne verebilir?
O kadar sene okul okumuşsun, 1 kız bile mi dönüp bakmadı sana, 1 kız bile tavlayamadınmı? Hadi çok çirkin olsan anlarım, ama çirkin de değilsinki.
Tamam, iyi bir okuldan mezunsun, iyi bir şirkette çalışıyorsun. Ama daha önce eline kız eli değmemesi de nedir? Erkek dediğin biraz görmüş geçirmiş olmalı.
Neden karşıma yanında göğsümü gere gere dolaşıp bakın bu benim kocam, en iyi erkeği ben kaptım diye herkese göstermek isteyeceğim birileri çıkmıyor da bu çıkıyor? Ben böyle silik tiplere mi layığım?
Çok dertliyim arkadaşlar :/
Geçenlerde işyerinde ki bir arkadaşım aracılığıyla bir çocukla tanıştım. Çocuk arkadaşımın kuzeniyle aynı şirkette çalışıyor. 28 yaşında, İTÜ endüstri mezunu, yakışıklı olmasa da eli yüzü düzgün sayılabilecek, efendi, sakin, pek ortamı yok.
Her neyse, bu çocuktan ilk görüşte birazcık elektrik aldım, devamını getireyim dedim. Tabi o sıralar bu kadar utangaç olduğunu da tahmin etmiyordum.
Bir süredir bununla görüşüyorduk. Ta ki bana daha önce sevgilisinin olmadığını, bir kızla bir şeyler yaşamadığını ve bakir olduğunu söyleyene kadar. Sanırım bunun hoşuma gideceğini düşündü. Ve ben o an gülmemek için kendimi zor tuttum. Çocuk utangaç olduğu için yalan söylediğinden şüphelenmedim de. Sonra çocuktan soğudum zaten.
Ama işin kötü yanı, o görüşmek istemeye devam etti. En sonunda bir gün arama beni dedim azarladım korkuttum çocuğu, o günden beri beni aramıyor :)
Suç benim, bana karşı utangaç olmasından anlamalıydım bu durumu.
Bir erkeğin 27 yaşına kadar nasıl sevgilisi olmaz? Bu nasıl bir beceriksizlik arkadaş? Hiçbir kızın dönüp bakmadığı erkeği ben ne yapayım? Özgüvensiz ve tecrübesiz erkek bana ne verebilir?
O kadar sene okul okumuşsun, 1 kız bile mi dönüp bakmadı sana, 1 kız bile tavlayamadınmı? Hadi çok çirkin olsan anlarım, ama çirkin de değilsinki.
Tamam, iyi bir okuldan mezunsun, iyi bir şirkette çalışıyorsun. Ama daha önce eline kız eli değmemesi de nedir? Erkek dediğin biraz görmüş geçirmiş olmalı.
Neden karşıma yanında göğsümü gere gere dolaşıp bakın bu benim kocam, en iyi erkeği ben kaptım diye herkese göstermek isteyeceğim birileri çıkmıyor da bu çıkıyor? Ben böyle silik tiplere mi layığım?
Çok dertliyim arkadaşlar :/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar