Benim ne zaman bir sevgilim olsa, her şey çok iyi giderken bir anda ortadan kaybolmaları, mesajlara cevap vermemeleri, telefonları açmamaları, neden böyle bir şey yapma ihtiyacı duyuyorlar, Onlardan bir haber alamıyorum sorduğum zamanda sadece şöyle diyorlar : BU ARA İŞLERİM VAR, cevap o kadar
her şey çok iyi giderken enden birden ortadan kayboluyorlar arayan kız, aramıyor, mesaj atan kız atmıyor, üstüme düşen kız birden düşmüyor,
Neden böyle oluyor kızlar? ne yapmalıyım? ayrılmak mı istiyorlar? bende SOĞUYORUM, LÜTFEN YARDIMCI OLURSANIZ ONA GÖRE YOL ÇİZECEM...
her şey çok iyi giderken enden birden ortadan kayboluyorlar arayan kız, aramıyor, mesaj atan kız atmıyor, üstüme düşen kız birden düşmüyor,
Neden böyle oluyor kızlar? ne yapmalıyım? ayrılmak mı istiyorlar? bende SOĞUYORUM, LÜTFEN YARDIMCI OLURSANIZ ONA GÖRE YOL ÇİZECEM...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar