O değilde bu kadar Kore hayranı neden var anlayamadım. Yuvarlak bir surat 1,5 metre boy. Kız mı erkek mi belli değil. Erkek dediğin azıcık koruyacak, kollayacak tipte olacak.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
sünnetsiz lan onlar seçmeyin ne varsa türkiyede var :D
45 Yorumla
+1 yılscot istiyom olmamı? bak bu iste www.google.com/search bunu bana versinler sonra aç bıraksınlar :D selam vermesinler , ülkeden atsınlar ama bana bunu versinler
07 Yorumla- +1 yıl
james mcavoy tatlım benim yirim ben onu
- +1 yıl
Evli olmasa yeminle yazardım :D çirkin ve yaşlı bir karısı var
- +1 yıl
Öyle oldu
- +1 yıl
Boşanmışki 2016 yılında boşta şu an. d
Kısmet bu işler :D
120 Yorumla- +1 yıl
Hayırlısı, kısmett :) https://www.youtube.com/watch?v=6j87ZwJiuPI
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Benim zaten genç kızlık yıllarımdan beri hayalimde yabancı bir erkekle evlenmek vardı ve şimdi o hayalimi gerçekleştiren dünya tatlısı Norveçli eşime teşekkür ediyorum..
Gerek dış görünüş gerekse kültürlü, anlayışlı, sakin, eğitimli, modern ve adam gibi adam olmalarından dolayı İskandinav erkekleri candır, bir tanedir eşleri benzerleri yoktur..15 Yorumla- +1 yıl
eşin Müslüman mı?
+1 yıluzun boylu, yakışıklı, kendine güvenen, ince, esprili bir İngiliz erkeği rica ediyorum lütfen :))) ahahaha o değil de cidden böyle bir market olsa gitsek ay ben şunu istiyorum ay evet sanki şu daha iyi duruyor diye seçebilsek :))) ya da bir katalog olsa sipariş etsek :DDD
15 Yorumla- +1 yıl
düşünsene bu işi yapan firmalar var.bu firmaların katalogları var her sayfada bir resim her resmin altında adamın boyu huyu suyu... :DDD istediğini sipariş veriyorsun oturuyor senle nikah masasına.DDD
- +1 yıl
hıh beğenemedin mi :)))
- Aşk İlişkileri konusunda 897 cevap paylaştı.
+1 yılYerli Malı yurdun malı...
Güzele güzel demem güzel benim olmadıkça kaidesini uygulamaya sokarak bizim Türk erkeklerinden başkasına bakmam usta..
Napacam lan ecnebi erkeğini bee :D114 Yorumla- +1 yıl
Ümitsiz vaka sanmayın kendinizi :)
- +1 yıl
hahahaha... buradaki taliplerin çoğu küçük benden ablası :D
- +1 yıl
Onları kabul eden de bulunur ablası :D
- +1 yıl
İşim olmaz benim ecnebilerle..
eğer illaki yabancı olacaksa Azeri Türkü ya da Türk kökenli birini bulurum.. :) - +1 yıl
İtalyan erkekleri hoştur ama bana uygun değiller.. İstemem kalsın sağol :)
- +1 yıl
hahahahahaha... hay allah iyiliğini versin.. bizim Türk erkeklerine kıran mı girdi de ithalat yapıyosun kardeşim :D
- +1 yıl
Millet yoldan çıkmış bari ben de yollumu bulayim diyorum :) zaten İtalyan çıktığıda iyi oldu diğer memlektler uzak kaçıyor Okyanus ötesine gitmeye gerek yok işimizi Akdeniz Çanağından halletcez :), bak getirceğim erkekler https://i.hizliresim.com/VpzPOn.jpg ahhaha :))))
- +1 yıl
hahahaha.. hay allah seni :D
+1 yılBenim sevgilimde yabancı onların hepsine bin basar müslüman olmayan hiç bir erkeği tercih etmem ben önemli olan şey ırk değil...
310 Yorumla- +1 yıl
başkalarını bilmem ama benim için önemli olan bu...
- +1 yıl
melez babası arap anası pakistan :D
- +1 yıl
felaket yakışıklı olmasa bakmazdım :D haha melezler fena oluyor off :D
- +1 yıl
teşekkür ederim... o dın ney öyle düğün marşı mı?
- +1 yıl
hahah teşekkürler boramert kardeş :D...
+1 yılAhahaha, ben o zaman gidere sahip bir italyan erkeği diyeyim, o bütün gün manken gibi dolaşsın evin içinde, hımm yeterli.
23 Yorumla- +1 yıl
Yok ben çalışıp eve para getirip onun süsüne püsüne harcamayı bile hayal ettim o nedenle sorun yok, ahaha.
- +1 yıl
Evet İtalyan erkekleri ise buna bak bir
onedio.com/.../gercekten-italyan-erkekleri-gelsin-mi-19-maddede-italyan-erkekleri-288755
hiçbiriyle evlenmem hepside kurban olsun Türk erkegine
44 YorumlaGelişmelerine ve kültürlerine göre, Skandinav - Alman derim, ama onlar da tuvaletden sonra kıçlarını yıkamıyor.
O yüzden Türk125 Yorumla- +1 yıl
Onlar serbest insanlar, hayatta tabi olmayı sevmezler. Yani onlar benim için yıkandıklarına, onları öyle kabül eden ve benden 5 kat daha güzel kendi Skandinav kızlarını tercih ederler. Yoo ben müselmamları alayım. Gerçi onlar kadar kültürlü gelişmiş değiller, ama canlar, hayatlar, her şeyler bizimkiler
- +1 yıl
Temizlik tek tuvalet değil, 5-6 köpekle yaşarlar, giyim felan temiz olmuyor çoğu zaman, hafta sonlar alkol alırlar topluca ve kendilerini tanımazlar, nereye geldi işerler, bazıları o kadar yakışıklı ve ya güzelki, ama vücutlarını dövme, demirlerle doldururlar, espiri yapan görmedim, aşık olan görmedim, duyğusal da değiller. Kadınlarla da ilgilenmek son planda. Daha benciller. Paylaşmayı sevmezler, hayallerindeki prens ve ya prenses yok. Bazen içlerinde sevgi yok gibime geliyor, ama sempatik, yakışıklı, sportiv, karizmatik, kültürlü, gelişmiş, anlayışlı, temiz ve niyetsizler
- +1 yıl
Tek o değil. Bizim insanların her biri bir karakter ve rengli kişiliğe sahip. Her biri ayrı bir roman. Iki kişinin diyalogunu dinlersem ölürüm gülmekden. Bak burdakı komik sorulara verilen cevapları oku, ölürsün gülmekden. Hepsi ayrılıkda bir insan ve interesan. bir de cazib. Aynı soruyu bide bunlara sor, odun gibiler
- +1 yıl
Biz arkadaşlarla düşündük taşındık ödüllendirilmene karar verdik O zaman sana plaketi verelim :)) https://i.hizliresim.com/DXGpg3.jpg
+1 yılJapon ^^ Ama buz mavisi saçlı olsun mümkünse. Bakmayın öyle yahu, herkesin zaafları farklı *.*
18 Yorumla- +1 yıl
Yok yok diziler değil, animeler ^^ Birde roman karakterim buz mavisi saçlı, tarif edemeyeceğim kadar sevdiğim bir karakter. Ondan dolayı buz mavisi ^^
- +1 yıl
Normal mavi değil, buz mavisi ama >D (bkz: Hayaller aleminde yaşamak)
Bir gün japonyaya gidersem perukla gideyim en iyisi, yakıştırdığımın kafasına geçiririm peruğu "Kawaiii, kirei desu^^ " derim, karşımdaki de şaşkınlıktan kalakalır ve sorar: "Anata wa dare?" *kaçar*
Greentea arkasından bağırır : Chotto matte! Shokujii ni ikimashoo ka - +1 yıl
Bir kere daha buz mavisi saçlı ama dersem sopayla kovalanacağımdan, sessizce gidiyorum =( =D
- +1 yıl
Yok ya =D Kaçırmak yakışmaz bana
+1 yılhangi ülkedir bilmiyorum ama boyle uzun boylu beyaz tenli yapılı bişey olursa hiç fena olmaz
11 YorumlaItalyan ama alman da olur :D soruya bak sanki dagitiyorlar bunlardan disarida :D
124 Yorumla- +1 yıl
Sen böyle dedin ya ilk gelenlere en iyi mallarımdan vericem alın kızlar elimdeki İtalyanlar https://i.hizliresim.com/VpzPOn.jpg ama sana yok ahahahha :)))
Gizli Üye(30-35)+1 yılSafkan Türk sevgilimi alayım ben istemez başka milletten erkek hahah
55 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılIstemiyorum işte yabancı
Cevap sahibi+1 yılMuptelaniz değilim ama hani yakışıklı Türk erkekleride hakkini yiyemiyecegim cevremdeki erkeklerkin. Apaçi kisminin yuzunu şeytan görsün
Gizli Üye(30-35)+1 yılyakışıklı olsun da nereli olduğu farketmiyor hepsinin yeri ayrı :)
111 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılaynen tipi önemli nereli olduğu değil benim için ilk 4 snde etkilenmem lazım :)
Cevap sahibi+1 yılher bela benim gibi olsun tatlı belayım ben :)
Cevap sahibi+1 yılbilmem benim 4 sayısına takıntım var ondan galiba sonra neyaparsa yapsın etkilenmem :)
Cevap sahibi+1 yılneymiş bana da söyle ama ben ilk 10 sn diye duymuştum :)
- +1 yıl
Çünkü kadınların içindeki çekim duygusu çok kısa zamanda saniyelerle ortaya çıkar. Bunu mantılı olarak yapmazlar, karşısındaki erkeğin, içdüdülerini ne kadar tetiklediğine göre yaparlar, istemdışı. Bu da erkeğin erkeksi özelliklerini ne ölçüde bulunduğu ile alkalıdır. Aslında doğadaki diğer canlılar gibi içimizde karşı cinsi seçme kodlarımız vardır ama biz bunları çevre, kültür, yaşanmışlıkla biraz değiştirmişizdir ama tamamen değil.
Cevap sahibi+1 yılgüzel yazmışsın :) ben zaten genelde doğru kişiyi seçerim hani onu bilmeden hoşlanırım ama tanıdıkça bana ne kadar uygun olduğunu görürüm hislerim çok kuvvetli :)
+1 yılyabancı bir erkekle evlenmek deyince iki isim geliyor aklıma biri
will smith adamda mihrab yıllardır yerinde, diğeri so ji sub olurdu, bir erkeğe mütevazi olmak bu kadar mı yakışır:)03 Yorumla- +1 yıl
ne diyelim eşi gerçekten şanslı:))
İskoc olsun adamlar evlilik yeminini bile sana bedenimle tapacagim diorlar sadakatin yeminini veriyor adamlar:)
05 YorumlaIspanyol- Portekiz- Italyan :) ama Ingiliz ya da Amerikalı da olabilir :)
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılalman erkekleride bunalrı bekliyordu memleketleri kızlar taş gibi :)
23 Yorumla- +1 yıl
he he taş gibi kaç tane erkek arkadaşım var alman adamlar ülkelerindeki kızları sevmiyorlar şişmanlar diye
Cevap sahibi+1 yıl:) o almayanda yaşıyan kız dediginiz annesi alman ordan alıyor güzelligini :)
valla hiç birini ayırt edemiyorum ben :D kimin ne özelliği var kimi hoş kimi değil bilmediğimden :D yorum yapamıcam o erkekler hakkında :D
00 YorumlaSunnetli olsun da :-)
21 Yorumla
+1 yılGüney Koreli biriyle evlenmek isterdim :)
22 YorumlaTürklerin suyu mu çıktı :/
44 Yorumla
+1 yılErkegin esmeri makbuldur benim için.
111 Yorumla- +1 yıl
Gerek yok :)
- +1 yıl
Dominant cünkü ondan sanırım.Yani güçlü geliyor bana ve erkeksi.
- +1 yıl
Yoo hayır ancak bunlar dogamda var cevremdekiler esmerleri kıllı ve cirkin bulanlar da var.Benimse kendi fikrim bu.Belki de beyaz tenli oldugumdan diyicem ama sanırım daha cok güçlü göründüklerinden.
- +1 yıl
Ben oyle düsünmüyorum.Esmer seven esmer erkek de cok esmer kız da cok.Kişisel zevk sonucta ben esmer severim.Mesela tesadufu bir İspanyolla konustum fizigi cok daha iyi yüzü kusursuz Alman ve İngiliz arkadaslarım olmustu ama hiç biri o kadar cekci ve icten görünmedi.Beni cekiyor iste yapabilecegim bir sey yok.
- +1 yıl
ego yapma kendimi suclu hissediyorum
+1 yıl1. Sırada güney Kore
2. Sırada ingiliz
3 sırada iskandinav :)
Bunlar candir aşktır ve heyecandir ♥03 Yorumla- +1 yıl
Lee min ho dan kaynakli :)
İstemem evleneceğim kişi Türk olmalı.
23 Yorumla- +1 yıl
Bu gibi ve Latin dizelerindeki adamlar gibi diyorsun mesela https://i.hizliresim.com/LPGWEV.jpg :))
İspanyol ya da italyan
11 YorumlaAmerikalılar mı burnu havada? Türklerden daha arkadaş canlısılar emin olun.Kizlar entellektüel bir Amerikalı entellektüel bir Türk'ten daha iyidir
01 Yorumla
+1 yılBoşnak ya da hırvat ile evlenmek isterdim :)
11 Yorumla
+1 yılİngiliz veya amerika :)
11 Yorumla
+1 yılİskandinav, beyaz tenli olsun..
15 Yorumla- +1 yıl
Yoo, sarisin begeniyorum.
- +1 yıl
Ne sorguladin ya begeniyorum iste beyaz erkegi
Turklerde de var cok oralara gitmeme gerek yok
+1 yıliskandinav finlandiyalı falan olsun
118 Yorumla- +1 yıl
kuzey avrupa bölgesinin insanları güzel oluyo zaten finlandiya sevgimizde buradan geliyo zaten https://www.facebook.com/USEKY?fref=ts bide irlanda da olur onunda kaynağı damien rice
- +1 yıl
yok bende damien ın müzüği ile ilgileniyorum :D
- +1 yıl
yok ya adamın şarkıları güzel pek yakışıklı değil ama deseki gel irlandaya evimin kadını ol dese giderim ama bak bunu bide hugh larinin 40 yaşındaki haliylede kabul ederim
- +1 yıl
gördüm onu yanlış yazmışım laurie adam evliymiş zaten 2 çocuğu varmış şarkılarını dinle mutlaka çok güzel şarkıları var
- +1 yıl
:))
- +1 yıl
sdfgmsca<fnjmz (random gülemiyorum) bisürü kişi italyan demiş burdan kızlara sesleniyorum italyan erkekleri bir boka benzemiyo
- +1 yıl
random gülemedim bisürü kız italyan demiş ama burdan kızlara sesleniyorum italyan erkekleri bir boka benzemiyo
- +1 yıl
:))) erasmus falan atarım en kendimi o diyarlara ama gerçekten italyan erkekleri yakışıklı değil italyadayken bolbol süzdüm hepsini :))
- +1 yıl
daha başlamadım ama aklımda başlamak
Gizli Üye(30-35)+1 yılİtalyan olsun yatakta cok iyilermissss
27 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNette okudum kac defa hem romantik hem hizli yaziyordu bir italyan filmi de izlemistim gidiyordum italyaya
Cevap sahibi+1 yılBen bilmem ask filmleri bile icimi titretiyor insanin durdugu yerde ici gidiyor
Cevap sahibi+1 yılİzledim onu
Gizli Üye(36-45)+1 yılitalyan diyenler inşallah türk apaçilerle evlenir :D
11 YorumlaBilmiyorum ama yabancılara daha çok ilgim var
12 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİskandinav- Alman (Soluk Beyaz Tenli, Uzun Boy)
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYok yani esmer sevmiyorum ondan :D
Türk den başkasına erkeğim demem
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbaşka ülkenin kızıyla evlenmek isteseydim Azerbaycan lı bir kızla evlenmek isterdim
10 Yorumla
+1 yılİngiliz :))
19 Yorumla- +1 yıl
hı?
- +1 yıl
kardeş sen yat uyu en iyisi.
- +1 yıl
ha onu mu diyosun ya ben de deminden beri düşünüyorum ne diyo diye pardon. :D :p
- +1 yıl
ne uzatıyosun salak mısın? ne lakası var? ben insandan bahsediyorum sen kalkmış aptalca bir şey yazıp anahtarı kastediyorsun. bu kadar aptalca bir şaka yapabileceğini düşünmedim.
italyan ve yunan
21 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılben fransız severim :)
10 Yorumlagüney koreli olabilir, çok tatlı oluyorlar
01 Yorumla
+1 yılkoreli olabilr..
14 Yorumla- +1 yıl
ahahaha :D ne boyu :DD
- +1 yıl
hadi hadiii :DD yeme bizi şimdi :D
Kesinlikle ispanyol
14 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 331 cevap paylaştı. "A" dedim. İtalyan.
17 Yorumla
+1 yılitalyan :)
112 Yorumla- +1 yıl
Çok yakışıklılar genel olarak italyanlara ilgim var babası italyan annesi türk bir sevgilim de vardı
- +1 yıl
Ama genelde 1,80 altılar biliyorsun değil mi? www.google.com/search gibiler
- +1 yıl
186 dı :) uzun olanlarını bulurum bende
- +1 yıl
Hmm :D
- +1 yıl
Hahaha bilmem iyi işte :)
- +1 yıl
Özel konuşsaydık sana biseyler anlatırdım :)
- +1 yıl
Hahaha :) maldiniyle ilgili değil neyse boşver
+1 yılİtalyan erkekleri <3
13 Yorumla- +1 yıl
Nedeni var mı adamlar karizmatik
+1 yılItalyan :D
10 YorumlaJapooon en sevdiğimm
12 Yorumlaİngilizlerin soğuk kanlılığı, aksanı yeter :3
00 Yorumla
+1 yılbir uzayli olabilir
10 YorumlaLatin :))
03 Yorumla- +1 yıl
https://i.hizliresim.com/LPGWEV.jpg Buna benzer seviyorsun o zaman :)
Bunların nedeni yok cookkkk tatlılarr canlılarrrr
00 Yorumlairlanda^^
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar