Bir erkekle konuşma nasıl ilerler , nasıl konuşmasını sağlarım?

bir çocukla tanıştım ekledim faceten numaralarımız aldık falan ama böyle muhabbet ilerlemiyo , o yazmıyo ben yazmıyorum o yazmayınca tabi. O yazınca da naber nasılsın falan çok gitmiyor. Nasıl bu muhabbetler ilerler ve hep ben yazarsam yılışık kız konumuna düşer miyim?
Bir erkekle konuşma nasıl ilerler , nasıl konuşmasını sağlarım?
Cevapla