Siteye bakıyorum ne çok aşk acısı çeken var ya :)
Allah onlara yardım etsin..
Evet ne ismi koyardınız ?
Allah onlara yardım etsin..
Evet ne ismi koyardınız ?
Aptallık koyardım. Çünkü aşk diye bir şeyi tanımıyorum artık. Deli gibi de sevsem birini üzülmem onun için benimle olmak istemiyorsa. Artık duygusuzum.
Allahın verdiği bir bela :D
uğursuz mahluk koyardım .
çekenler varsa kıyak geçeyim dedim. ddhdh
20lik diş acısı derlerler ben onu 20lik aşk acısı koyardım o derece fena
Cevap
17Cevap
Yemişim aşk acısını.. Sen hiç ayak serçe parmağını bir yere çarptın mı?
Diye bir yazı vardı daha iyi tarif edilmez bence
lavinya koyardım belki ünlü şiirden belki şiir kadar kalbime dokunan şarkıdan belkide anlamından
Ölüm çiçeği diyede geçer bazı yerlerde ancak olmayan sevgilidir daha çok benim içinde bu tanım geçerlidir.
Kazık koyardım :D Aşk acısının yanında güzel gittiği için ahahaha Gerçi ben tadamadım daha udhsaudfhsaoıd
affetmek unutmak iyi insanlrın intikamıdır ben bunu koyardım
matematik ikisde aynı zaten :)
" Allah yaşatmasın " ben bunu koyardım :D
Buraya ne bakıyorsun sen çoğu safsata zaten.
aşk acısı neymiş :D
Katil gayet uygun bir isim olurdu
aduuuukett koyardımm..sanırım kızlar anlamass:D
Sağlıksız koyardım :Dddd
Busseemm koyardım :)
Urfa biberi
Fenasi Kerim
kansercan koyarım.
necla koyardım -.-
maraş dondurmacısı
Biber ahdajkf
Kahpe :)
.
Geçici-eros-oku :D
anonymous ...
Tavuk döner
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar