Yalnızlık ömrüm boyunca tanımadığım bir yabancıydı

acımasızca geçip giden zamandan geriye kalan sadece yalnızlıklarımızdı..ne ara bu kadar küstüm hayat ne ara bu kadar karamsar oldum bende bilmiyorum.sahteliklerden öylesine bıktım ki küçük bir odam olsa insanlardan uzak yaşasam diyorum insanlar hep mi sahte hep mi yalancı.insanlara güvencim kalmadı kimse olmasa keşke etrafımda arkadaş dost teknoloji...hayat ne garip bir bakmışsın yalnızlığa aşık olmuşsun.varmı yalnızlık tutukumdur diyen.
Güncellemeler
+1 yıl
link ve bu şarkı çalar... ben dahada içlenirim.
Yalnızlık ömrüm boyunca tanımadığım bir yabancıydı
Cevapla