Çok yalnızım görüştüğüm bir kişi bile yok?

Mezuna kaldım bu ilk kalışım değil ve artık hiç arkadaşım kalmadı nerdeyse hepsi üniversiteye gitti. Kendimi çok üzgün hissediyorum

Çok yalnızım görüştüğüm bir kişi bile yok?
Cevapla