Şizofreni hastası işarkadaşım bana karşı saplantı yaptı onu kendimden nasıl soğuturum

Merhaba arkadaşlar hemen konuma geçeyim ben öğretmenim bu sene farklı bir okulda işe başladım.Yeni bir ortam olduğu için kimseyi pek tanımıyordum , kimseyi ayırmadan sohbetler kuruyordum , kendiside benim gibi okula yeni başlamış bekar 30 yaşında bbayan hocayla tenefüslerde sohbetler etmeye başladık , aslında ben herkesle sohbet eden sosyal bir insanım , o bayanı diğer hocalardan özel olarak ayırmadan sohbetler ediyordum kendisi bana yakın davranmaya başladı birkaç hafta sonrada telimi falan istedi bende iş arakadaşım diye verdim.

Her akşam beni arıyarak şunu yaptım bunu yaptım diye anlatmaya , tenefüslerde sınıfımdan beni öğrencilerime sormaya falan başladı. İlla çıkıçta gezelim diye ısrar etmeye başladı bende okul çıkışı birkaç kere takıldım

zamanla baktım çok üzerime gelmaya başladı sıkılmaya başladım . Birkaç kerede aslında aramadığı halde bana seni akşam aradım telime neden bakmadın dedi

hergün bana seninle ölene kadar dosta olacağızı demeye başladı

Bazen anlamasız olarak sohbeti değiştiriyor , benim hep onu dinlememi istiyor, kendsiyle başka kimseyle sohbet etmeme izin vermiyor hemen beni çekiştirerek kendine bakmamı onu dinlememi istiyor

bunların sonuncunda ben zaten ondan sııkılmış ve bezmişken iletişimi azaltmaya çalışırken , onu eskiden tanıyan bir arkadaşımla sohbet ederken şizofreni hastası olduğunu dikkatli olmam gerektiğini kafayı bana taktığını söyledi

Kendisini asla aşağılamıyorum onun için üzülüyorum bunu öğrendikten sonra iletişimi kesmedim , zaten öğrenmeden öncede ben onunla arkadaş olamayacağım kararına varmışken bunuda öğrenince biraz canım sıkıldı , sonuçte ben evli çocuğu olan , hasta annesi , kaynanası ...bir sürü sorumluluğu olan bir insanım bu sorumluluğuda alamam haksızmıyım sizce

sizden istediğim şey bu kişiyi üzmeden onun hasta olduğunu öğrendiğim için ondan uzaklatığımı düşünmesini istemeden kendimden nasıl uzaklaştırabilirim

not:anladığım kadarıyl tedavisini oluyormuş ve öğrencilere zarar verme durumu yokmuş sadece bir kişiyi kendine seçip ona saplantı yapıyormuş ve o şansız kişi benim
Şizofreni hastası işarkadaşım bana karşı saplantı yaptı onu kendimden nasıl soğuturum
Cevapla