Ağlaya ağlaya seve seve veda ettim. Çok kötüyüm ne halt yedim ben :((

Aylardır bir sevdiğim kız var bizim bölümde benim sevdiğim zamanlar bir sevgilisi vardı ona sevdiğimi söylemiştim aylarca bekledim onu 2 aya yakın süre. ardından ondan ayrıldı. Şansımı denemedim bekledim beni sevmesini onu unuttuğunu söyledi yine bekledim sonra kaybetmekten korktum ve teklif ettim ilk başta beni bekletti 2 gün ardından hayır dedi eski sevgilimden sonra kimseye sırılsıklam aşık olamıyorum dedi. Sonra bir şans istedim deneyelim dedim kabul etti. Ama hiç beni sevemedi bana bitanem dedi kalp falan koydu ara sıra ama bana hiç içten gelmedi bugün de dedim anlattım ben başlattım konuyu veda ettim o da dedi üzülme başkasını sev falan ama yapamam başkasını sevemem. Önceden belki bir gün sevgili oluruz düşüncesi vardı şimdi o da gidiyo yavaş yavaş. Ben veda ettim konuşamam artık senle arkadaş kalamam dedim hiç tepki etmeden sen öyle istiyosan öyle olsun sen mutlu ol falan hep kendine iyi bak dedi sanki hazırlıklıymış gibi. Ağlıyorum. Çok kötüyüm. bir erkek nasıl ağlar bilmiyorum. Kendimden utanıyorum yardım edin :((
Ağlaya ağlaya seve seve veda ettim. Çok kötüyüm ne halt yedim ben :((
Cevapla