Erken Yaşta Düzenli İlişki Yaşamanın İyi ve Kötü Yanları

erken yaştan kastım 16 olur 18 olur 19 olur bana göre hepsi erken :D şuanlık 3 yıllık bir ilişkim var ve bu zamana kadar anladığım yaşadığım şeylerden yola çıkarak yazıyorum :


1) Erken yaşlanmış hissediyorsun


evet arkadaşlar herşey iyi güzel giderken kıskanmalar başlar kısıtlanmalar başlar birkaç zaman sonra onu yapamazsın bunu yapamazsın olur ömrünün en güzel yaşlarını o kişi için harcarsın gençliğini doyasıya yaşayamazsın...


Erken yaşta düzenli ilişki yapmanın iyi ve kötü yanları


2) Sıkılma - İlişkinin sıradanlaşması


Çıkmaya başladınız aşıksınız bir süre sonra o aşk sevgiye döndü daha sonra sevgiden daha çok alışkanlık haline geldi ne onla oluyor ne onsuz işte bu erken ilişki yapmanın en berbat tarafı evlencek olsan daha yaşım ne başım ne oluyor o evlilik sürecine kadar birçok şeyi yaşıyorsun bir heyecan kalmıyor yani daha evlenmeden evli moduna geçiyorsun ...


Erken Yaşta Düzenli İlişki Yaşamanın İyi ve Kötü Yanları


3) Yapılan hatalar


toysunuzdur ve elbet bir hatanız olmuştur sonradan ya ben ne yapmışım öyle diyip pişman olup ona hak versenizde bir tartışma sırasında o hata yine yüze vurulur ...


Erken Yaşta Düzenli İlişki Yaşamanın İyi ve Kötü Yanları


GELELİM İYİ YANLARINAAAA


1) Birlikte büyüyorsunuz ...


Bu gerçekten çok tatlı birşey aslında herşeyi birlikte öğreniyorsunuz birlikte büyüyorsunuz birçok şey paylaşıyorsunuz bir süre sonra enseye tokat şaplak haline geliyor yanında rahatlıkla geyirebiliyorsunuz o rahatlık oluyor tabi :D


Erken Yaşta Düzenli İlişki Yaşamanın İyi ve Kötü Yanları


2)Herkes tarafından kıskanılan çift olursunuz


Genelde çok tatlısınız vs yorumları gelir hep tabi bunun dışında kıskançlıktan çatlayanlarda olur.


Erken Yaşta Düzenli İlişki Yaşamanın İyi ve Kötü Yanları


3)Kendinizi yalnız hissetmezsiniz


Çünkü aylardır yıllardır birliktesinizdir ve sizi hep koruyan kolluyan biri olduğunu bilirsiniz.


Erken Yaşta Düzenli İlişki Yaşamanın İyi ve Kötü Yanları


Amma velakin bunlar güzel şeyler ama ben derim erken ilişki yapmayın gençler herşeyi yeri zamanında yaşayınız buda benden bir tavsiye olsun.

Erken Yaşta Düzenli İlişki Yaşamanın İyi ve Kötü Yanları
Cevapla