Kimileri Olips, kimileri Mentos kimileri de bir diğer markaları tercih ediyor. Siz hangi markanın naneli şekerlerini tercih ediyorsunuz? Sizce diğer markalardan farkı ne?

Kimileri Olips, kimileri Mentos kimileri de bir diğer markaları tercih ediyor. Siz hangi markanın naneli şekerlerini tercih ediyorsunuz? Sizce diğer markalardan farkı ne?

Merhaba, bana fark etmez normalde ama illaki birini seçecek olsaydım Olipsi tercih ederdim. Diğer markalardan farkı eskiden fiyatının daha uygun olmasıydı. Şimdi nasıl bilmiyorum yani umarım öyledir halen :)
Cevap
3Cevap
Areka mint tercih ederim.
Hepsi aynı sadece isimleri farklı 😃🍀🗝️
Olips mentollü
Polo
İdi ,
Rafa kaldırdım
Olips
polo
Areka mint
Tamam Olips
Olips
Polo.
Olips
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?