Şeker ve şekerlemeler; çocukluktan itibaren tüketmeye başladığımız bir tatlı türüdür, yüzlerce çeşidi vardır. Sizin sevdiğiniz şekerlemeler hangileridir? 














Pamuk şekeri ve elma şekeri gerçekten çok güzel😋😃🍎
İlk resimdeki sekerlemeleri hic bikmadan yiyebilirim
Sevilmezmi ya hepsi olabilir :)
Cok tesekkur ederim :)
Cevap
6Cevap
Çikolata seviyorum ben. Lolipo da seviyorum.
-Pek sevmem
-Elma Şekeri
*Gecen bol olsun.*
hepsi benim minnoslarim
Çok çok seviyorum hepsini😍
Her şekeri yerim tatlım
Sunlari gorunce elim ayagim titredi mm cok zelll
Diyabet sebebiyle yiyemiyorum.
jelibonlar hoşuma gidiyor..
Bak şu en baştaki resimdekine hastayım
Hayır sevmem
Yapmayı en çok sevdiğim şekerleme “uyku” 👌
Pek aram yok sevdiğim tek tatlı trileçee ☆
Her türlüsünü severim
Oooohhhhhh çok severim
Jeliboncuyum ben :))
Pamık şeker
Pambık sekeri :)
Elma şekerine bayılırim
Jelibon.
pişmaniye
pamuk şeker😍
Çikolata hariç hepsi
Akide sekeri
Jelibon
Severim
Jely bon
Pamuk sekerrrr
pamuk şekeri severim
Çok da sevmem
Elma şekeri
Severim.
cok severiz
Sevmem
Sevmem 😏
sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar