25 yaşındayım, annem "evlen" deyip duruyor. Sizce artık çeyiz düzme vakti geldi mi?

yakında 26 olacağım 😅 ben evlilik düşünmüyorum ama yalnız yaşama hayalim var. Çeyizimi de kullanırım hem. 🤭

25 yaşındayım, annem evlen deyip duruyor. Sizce artık çeyiz düzme vakti geldi mi?
Güncellemeler
1 yıl
" düzmek" kelimesine takılanlar olmuş, keşke Türkçe bilseniz😆doğru kullanım olduğunu anlardınız..
25 yaşındayım, annem "evlen" deyip duruyor. Sizce artık çeyiz düzme vakti geldi mi?
Cevapla