1 yılBenim liseden arkadaşım 2003 Haziran doğumluydu mesela ben 2002 ekim doğumluyum o evlendi mesela hemde 2023 de mi 2022 de mi ne evlendi üniversite okudu mu okumadı mı bilmiyorum ama bence baştan insan kendini geliştirsin baştan her zaman kendin özdeğerlik duygusu önemli sonra başkası elalemi yüceltirsen masada kalırsın kimseden de fayda yok aslında evlenmek için en ideal yaş 26 27 28 bu ara iyi sonrası ama iyi değil sonrasını ben saymıyorum yaş geçtiğinden dolayı ama ne hikmetse hep nerede var saçma insanlar cahil insanlar onlar evlenir biz evlenemeyiz üniversite okuruz kaç tane ama yine biz kabahatlı oluruz yine beğenmezler statümüzü yükseltiriz çekemezler kaç yerden para gelir işimiz iyidir nankör gelirler insanlar saçma memnun edemezsin bu yüzden baştan her zaman kendin önemli olsun başkası değil acelesi de yok en kötü 28 yaşına kadar vaktin var yani :)
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yıl25 yaş, evlilik için bir dönüm noktası olabileceği bir yaş, ancak her bireyin hayatındaki zamanlama farklıdır. Evlilik kararı, kişisel bir tercih ve birçok faktöre dayanır. Çeyiz hazırlığı gibi gelenekler de bazen kültürel veya ailevi baskılarla ilgili olabilir.
Bu noktada önemli olan, evlenmeye hazır hissetmek ve doğru kişiyle bu kararı almak. Kendinizi ne zaman hazır hissediyorsanız, o zaman evlilik için adım atabilirsiniz. Evliliği ve aile kurmayı hayatınızın bir parçası yapmak istiyorsanız, o zaman bu konuda adımlar atabilirsiniz. Ancak baskı altında karar vermek, gelecekteki mutluluğunuzu olumsuz etkileyebilir.
Eğer çeyiz düzme konusunda annenizle konuşmak istiyorsanız, ona da sizin hislerinizi ve bu konuda nasıl düşündüğünüzü nazikçe ifade edebilirsiniz.
00 Yorumla
1 yıl27 yaşındayım erkek olduğum halde bana da söyleniyor, az kaldı beni sedyeyle toplamalarına
11 Yorumla- 1 yıl
Güncellemene cevap: İnsanımızda kitap okuma alışkanlığı bile tam gelişmemiş, sözlük okuyup kelime öğrenmelerini hiç beklemiyorum
1 yılAynı yaştayım seninle 😂
Doğru insan çıkmayana kadar düşünmüyorum. Aday elbet çoktur vardır ama kafamıza uymuyorsa hiç acelesi yok. Çevre öyle der anneler der boş ver bizimkiler de der bazen yaşıtlarım evlenince. Acelem yok deyip gülüp geçiyorum.😅Sonuçta onlar değil ki biz evlenip aynı evi paylaşacak olan kişileriz.
Doğru zaman ve insana diyelim🥂
01 Yorumla- 1 yıl
Eklemeyi atlamışım. Çeyizler de bulunsun tabiki. Gerekirse kendine kullanırsın kendi evine çıkınca:)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
1 yılEvlilik yaşı gelince değil doğru insanı bulunca yapılır.
101 Yorumla- 1 yıl
aynen
1 yılEvet evlilik düşünme herkesle canının istediğiyle takıl 30 dan sonra kedi köpek besle 40 50 de ise yasitlarinin torunları bayram ziyaretlerine falan geldiginde kalabalık Ev oldugunda sen oturup kına yakarsın ha bu arada anada babada yoksa kirada oturacaksan tabi vay haline sana gelen para kira yeme içme gidecek yaşlanınca hastane masrafların e koca da başında çocuklarında yok neyse enerji , meditasyon falan kişinin şifası içindedir diye tedavi yap ya da yaşlanınca genç bi taksici bul seni. surekli hast. Götürüp getirir oda paradan tırtıklar falan sonra 4 5 gun sonra zuriyetin olmadığından arayanın soraninda ancak komşular evinden gelen pis koku ile ayikir mevzuya olduğunu gelirler kimsesizler mezarlığına gömülür bir fatiha dahi okuyanın olmaz. Bencede evlenme sen.
05 Yorumla- 1 yıl
Siz erkekler bunları diyerek bir çok kadını manipüle etiniz 30 kadar takılan kişi erkek oluyor ama onlara gelince 40 kadar takıl sonra genç bakire bul evlen kadına gelince 30 kadar zamanın var yoksa son kullanma tarihin biter dersiniz önce bunları siz yapın takılıp takılıp sonra ben erkeğim en namusluyla en gençle evlene bilirim demeyin yok öyle dünya
- 1 yıl
Kimseyi beğenmeyip doğru kişiyi bulamadim ( zengin statülu yakışıklı esmer 1.80 ustu sadık komik nah bulurlar da neyse 😅 ) diye kendi kendinizi avutup 30 da hormonlar küflenmeye başlarken bana mi sordular? Ben mi dedim 30 dan sonra evlen zengin koca 30 yaşından sonra bulunur diye :) ben mi dedim herkesin altına yat sonra erkeklerin hepsi seni kullandı diye adlarını erko yap prenses yap diye? Keyifle izliyorum bitislerini daha beter olsunlar bence :) önüne gelen dürüst erkekleri elinin tersiyle itip üstüne arkadaşları ailesi arasında makara yapıp gönderenleri kusura bakmayın bu ülkede yakin zamanda 30 yas ustu dul ve bekar avrat sorunu var gösterecek maalesef sosyal medya sizleri bitirdi.
- 1 yıl
Senin gibilerle evlenecekse bekar olmak daha iyi dayı yazdıklarını okumadım bile küflenmek yazısını gördükten sonra kadını et görmeden ne hayır beklenir zina yap yap tanrı sana aferin demeyecek sizin gibiler hep yalnız kalır zaten çocuklar bile sizi sevmez boşuna çocuk yapma bu yüzden karın 30 olunca bırakırsın sizin gibiler kadınlara akıl vermesi de ayrı ironi sizin dediklerini yapan kadın kendine en büyük kötülüğü yapar. Hiç bir kadın sevmez sizin gibileri küflenmiş olan kadın değil erkolar
- 1 yıl
30 olmadan evlenelim ay yoksa tarihinşz geçer kızlar sanki 30 olunca o pedo erkolar sadık kalacak e karısı 30 olunca gidip gençle aldatacak aa yok erkek yapar yeter ki kocamız olsun aldatsa önemli değil hemen koca bulmayız değil mi 30 sevmeyen erkekler karısı 30 olunca aldatacak o zaman mantık olarak yani hiç evlenmemek en iyisi kızlar evlenmeyin bunlar çocuk ergen seviyor 30 olunca değeriniz kalmayacak küflenmiş görecek sizi kocanız
1 yılBizimkilerin de derdi bu bu ara evlilik sadece aynı evde koyun koyuna yatmak çocuk sahibi olmak vs sanıyorlar hocam genelinde ülkenin neyse ki ailem daha anlayışlı davranıyorlar kararıma kafana yatmaz ve istemiyorsan gerçekten gereksizdir evlilik hayallerini yaşa önce 🙂
10 Yorumla
1 yılYa bu çeyizmeyiz nedir yahu geçin bu adetleri sevginizi bohçaya koyun asıl nikahı olsun bitsin ayrıca bu yaşları Dediysen bu yaştan sonra ne yapacan öncelikle mutlu olacağın seni hisseden seninle yaşayan seni anlayan senin yanında çiçek açan birisini bulacaksın ki bir anlamı bir değeri olsun evlilik sadece çocuk yapmak ya da aynı evin çatısı altında yaşamak değildir ki
10 Yorumla
1 yılDirek evlilik düşünüyorsan o tecrübesizlikle çoğu erkek istemez seni muhtemelen. Cinsel performansı iyi olmayan, iyi flört edemeyen, romantik ilişkilerde nasıl davranacağını bilmeyen bir kız çoğu erkeğin istemediği kızdır. Min 100 cinsel ilişki, 5 sevgili, 2 fb yaptıktan sonra evlenmek daha ideal bence bir kız için. Erkekler için bu sayı daha da yüksek olmalı. Direk evlilik düşünen kızlardan erkekler kaçıyor bence. Ürkerler yani.
00 Yorumla
s 1 yılDüğün müğün belli değilse bile çeyiz düzmemeli ya. Benim söz ile düğün arası 7 ay, cidden hiç çeyizim yoktu. Hepsi halloldu o sürede
55 Yorumla- 1 yıl
En mantiklisi öyle yapmak. Ben de altın alıyorum ceyiz yerine. Moda olan şeylerden alacagim. Öbür türlü eskiyor eşyalar.
- 1 yıl
Kesinlikle en mantıklısı o. Bir de zevk değişiyor yani mutlaka. Taa lisede bi tane beğenip bi şey almışım tövbe estağfurullah yani görsen yarılırsın 😅 koliyle depoda duruyor şimdi
- 1 yıl
Ahhahahahs benim annem de seccade falan alalım diyor, ben de altın biriktirelim diyorum. Ya o zaman daha güzeli çıkarsa? Her şeyim son moda olsun istiyorum
- 1 yıl
Bence de en iyisi sonuna yakın yapmak. Annem de devamlı " tak diye evlenirsen ne yapcaz" diyordu ee para varsa halloluyor zaten😅
- 1 yıl
Kesinlikle 😂
1 yılSenin durumundayım ben de. Çok bunaltıyorlardı ama şimdi kimse bir şey diyemiyor dedirtmiyorum çünkü. Şu an yalnızım bir flörtüm bile yok ama evlenmeyi de düşünmüyorum çevre baskısıyla olacak iş değil çünkü bu işler.
10 Yorumla
u 1 yılEvlenmiş olmak için evlenme ve bence daha küçüksün aceleye gerek yok.
Kendini evliliğe hazır hissettiğinde ve sevdiğin sana değer veren saygı duyan biri karşına çıktığında evliliği düşünmelisin.
10 YorumlaEvlenmiş olmak için evlendiğinde ne sen, ne kocan, ne de ailen mutlu olur. Annen ya da başkası için kendini mutsuzluğa itme, aksi halde herkesi de mutsuz edersin.
21 Yorumla
1 yılEvlenip de napcan ya tek başına eve çık daha iyii. Bu zamandaki erkeklerden bir cacık olmaz kendine yük etme boşuna annene de söyle bunları bence.
10 YorumlaKendini neye hazır hissedersen onu yaşa bakma sen annem şunu dedi hadi evlen demek ile olmaz. İstemediğin ama başkalarının senin için düşündüğünü yaptırma. Önemli olan senin ne istediğindir.
10 Yorumla
1 yılKaç yaşına gelirlerse gelsinler kızlarıma evlenin demeyeceğim. Öyle diyecek gibi olursam karma beni alsın yerden yere çarpsın
20 Yorumla
1 yılBak kızım, yedi kocalı Hürmüz gibi dolan ama ailemizim kızı gibi davran
Seni alacak biri de bulunur elbet en kolay parayı hep sen kazan
02 Yorumla- 1 yıl
dünyanın sonuna doğmuşum ya da ölmüşüm de haberim yok, iyi bilirdik derler elbet ardımdan bundan büyük bi yalan yok
- 1 yıl
:)
1 yılRahmetli anneannemin ceviz ağacından mamûl çeyiz sandığı var bende. Olur da bir gün evlenirsem (sanmıyorum), içinden kitapları alıp tül perde koyacağım. Yap bence sen de hazırda dursun :D
00 Yorumla
1 yılEvlendiğinde o hayatı annen yaşamayacak iki gün sonra anlasamayip ayrıldığında bu sefer niye ayrildin diye trip. atarlar
10 Yorumla
1 yılHayırlısı olmadıktan sonra çeyiz düzülse ne olur, bu şartlar altında da çeyize fazla para vermek sıkıntı.
10 YorumlaAynı durum bizde de var artık annem bana sormadan dizmeye başladı. Şey diyor önce çeyizi dizeyim sonra onu da bulacağım 🤦🏻♀️😅
10 Yorumla
1 yılZaten 18 yaşında her haltı yiyen evlilik düşünmez anene desene anne beni patlatrilar her şeyi yaşadım ne evlencem diye
00 Yorumla
1 yılSen yatırımını, birikimini yap. Çeyizini düz. Aday standardında biri yoksa zaten herkes ben evlenmeyeceğim diyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBence bu annenin söylemesiyle olmaz Bir kere bunun için adayı var mı alay varsa doğru aday mıdır? Aday varsa sorumluluk alabilecek mi? Peki sen sorumluluk alabilecek misin? En önce bu soruların cevabını bir kendine ver
00 Yorumla
1 yılBenim tam tersi çünkü takıntılı ve hasta ben yaşlandım 33 yaşındayım ama abim babam istiyor çeyiz de yok herşeyin güzeli
00 YorumlaBence zorlama olmaz dogru ınsan cıkmadıgı sürece evlenme elbet bırı cıkar sma yalnız olcaksanda bır sey dıyemezler
00 Yorumla
1 yıl30 dan önce evlenmeyin. Evlendiğinizde egolar devreye giriyor çatışma çıkıyor haberiniz olsun
10 Yorumla
1 yılNasip kısmet işleri bunlar ne zaman doğru insan karşına çıkar belli olmaz.. bence düzme evleneceğin erkeği bulunca düzersin her yıl yeni modeller çıkıyor sonra pişman olursun tekrar almak zorunda kalabilirsin canım
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim annem de aynı teyzem annemden küçük torunu oldu bende istiyorum yeter diye triplere giriyor evde 😬😬
20 YorumlaBaşla zaten çok eğlenceli çeyiz dizmek ya
21 Yorumla- 1 yıl
kesinlikle😅
1 yılDoğru insanı bu yaşlarda buldun buldun, bulamadın sonra görürsün annenin çeyizini.
00 YorumlaMantıklı çeyizi düz boşa gitmesin ben ayrı eve çıkayım artık de 😂
01 Yorumla- 1 yıl
Hahahaha 😂😂
1 yılAmaaaaan zoraki değil yaaa bi gün denk gelir mutlaka
00 Yorumla
1 yılAnneler ya 😄🤦♀️🤷♀️ bana da diyor. Bilmiyorum.
00 Yorumla
1 yılÇeyiz düzmeden evlen erkek alsın boş ver senin varlığın ona hediye
00 Yorumla
1 yılYalnız yaşamak sanıldığı kadar güzel bir olay değil
00 Yorumla
1 yılOlur niye olmasın hemen evlencen diye bişey yok ben bulamadığım için evlenmedim sonuçta
00 Yorumla
1 yılBak şöyle yap çeyizini kur evlen sonra boşan ömür boyu nafaka 😂🤭
02 Yorumla- 1 yıl
🤣😂
- 1 yıl
😂😂😂
Beleşe hayatını yaşarsın işte fena mı
Gizli Üye(25-29)1 yılEvlenilecek baba koca olacak erkek yok ne evlenmesi bu kadınlar neden akıllanmıyor aldatılmak bi erkeğe köle olmak isteyen evlensin
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBende 25 yasindayim ne evlenmeyi nede cocuk düsünüyorum 😃😃
20 YorumlaGelmis gelmis. Imkan varken ufak ufak dizin hayat gun gectikce daha cok pahalaniyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEvlenme ben evlendim kendim yaktım aklın varsa tek kal
01 Yorumla- 1 yıl
😄
Gizli Üye(25-29)1 yılAhlakli , Alalhi bilen birde beğendiğin admai al , benim eşim mükemmel fizik olarak hiç beğenmiyorum. Çok üzülüyorum aşık olmasam evlenmezdim.
08 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSensin o , fiziğini begenmedigim bı kıza aşık oldum ben istemedim. Hiç sevgilim olmadi
- 1 yıl
Sen aşık değilsin
Cevap sahibi1 yılZaten aşk evlenene kadar evlendikten sonra aşk kalmaz. Sevgi alır onun yerini yahu fizik ile aşkın je alakasi var
- 1 yıl
Fizik ile aşkın ne alakası var
Cevap sahibi1 yılBende onu diyorum. Alakası yok o an gözüm fizik görmedi ama sonradan sorun oldu işte fizigi benim istediğim gibi değil çok küçük
- 1 yıl
İşte şimdi aşık değilsin diyorum bende
- 1 yıl
Aşık değilsin aşık olsan fiziğini umursamazdın
Cevap sahibi1 yılAşk dokunana j
Kadar diyor şairin biri ömür boyu aşk olmaz.
Gizli Üye(36-45)1 yılAilen kabul ederse yalnız yaşayabilirsin...
Ancak ben ayrı eve çıktığımda ilk işten çıktığım an annem eşyaları dağıtıp evi kapatmıştı
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılİnşallah bu duruma ben düşmem, kendini ne zaman hazır hissediyorsan o zaman evlen
10 Yorumla
1 yılGeç bile kalmış 23 de başlanması lazım baskıya 30 a doğru anca olur çünkü 😅
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYaşım 23 banada aynı şeyler söyleniyor o yüzden takma
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl2 ay sonra 30 olucam. Umrumda bile değil evlilik😀😂
00 Yorumla
1 yılKendini hazır hissediyorsan ideal yaş olabilir. Ama kime göre neye göre diyebilirsin haklı olarak. Tamamen senin hayata bakışınla ilgili bir durum bence, hayat senin hayatın 🌼
00 YorumlaBelli bir yaştan sonra aileden ayrılma fikri güzel olsa gerek kendi ayaklarınızın üzerinde durmak başka birisi ile evlenmek yuva kurmak güzel şeyler
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılönce 2-3 tane sevgili yap ondan sonra evlen
00 Yorumla
1 yılAslında birisini tanıyorum 29 yaşında hiç evlendi bekar birisi instagram varsa vereyim biraz lise genc'ine benziyor yani tip olarak benzesede 29 yaşında kendisi doğru insan bu arada
03 Yorumla- 1 yıl
Sen evlen kızla yaşıda sana yakın dediğin adam çok büyük
- 1 yıl
@Ddldkdldkdk büyük kişilerle arkadaş oluyorum da
- 1 yıl
Tamam işte bu kızda sana göre dediğin adamın yaşı çok
Gizli Üye(25-29)1 yılBence de evlenme. Ne gerek var, çok mu mutlu herkes?
00 YorumlaNasip hersey kismet.. nasibin bı yerde seni bekliyordur... çeyiz hazirlayinca aniden ortaya çıkmaz yani hayatta herseyin bir zamanı var...
06 Yorumla- 1 yıl
Yani çok haklısın
- 1 yıl
Ya aman sen bilirsin
Yaş geldi diye evlilik yapıyorsunuz sonra gelsin boşanmalar gelsin anlaşamıyoruzlar evlilik doğru zamanda doğru insanla yapılır
00 YorumlaEvlilik çokta matah bişey deyil sadece guzel olan şey cocuk
10 Yorumla
1 yılBenim kafadansın.
10 YorumlaDüz anam düz görücü gelsin birde evlen hemen
00 Yorumla
1 yılDoğru insanla alakalı bence çeyiz yaşla alakalı değil
00 Yorumla
1 yılHayatında biri varsa ve çocuk istiyorsan neden olmasın. Aksi türlü gereksiz
00 YorumlaEvliliğin yaş ile değil sevdiğin ve anlaşabildiğin birini bulup bulamamak ile alakası var.
00 Yorumlayavaştan düzmeye başla bence köşede dursun ne olur ne olmaz
00 Yorumla
1 yılYani kendi kararın tabi annene bunu belirtebilirsin çalış para kazan ayrı eve çık
00 Yorumla
1 yıl25 eskisi gibi büyük bir yaş değil ya. Eskinin 15 i falan artık😂
00 Yorumla- Devamını Gör (78)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 