AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
bu devirde 30 yaşından önce evlenmek asla akıl işi değil. 30 yaşına kadar kendinize hayat kurun sonra iyi bir insan çıkarsa karşınıza evlenirsiniz.
Kesinlikle çok haklısın çokça katılıyorum sana. Çünkü hayat şartları zor arkadaşım
Annen çok meraklıysa kendi evlensin takma bu kadar. :):
Ne meraklilar bisey baskısı yapmaya öf. Naba da çalış napiyorsan yap diyorlar yeter ki bi ise gir
Maraşlı mısın? Düzme ne ya dizmek olacak o🤣
düzmek:
bir gereksinimi karşılaması için, birçok şeyi birbirini tamamlayacak biçimde bir araya getirmek.
30 a kadar oyala anneni sonra zaten kimse almaz 😅
Puhahahahaha
Aynı şey erkekler içinde geçerli. d
Maalesef ya erkek milleti daha geç çöküyor size göre 🥹
Yok erkek milleti daha erken çöküyor bize göre 😏 bu konuda epey şanslıyız
Güzel espri en az nickin kadar komiksiniz 🤣🤣
Gerçekler karışında ağlamak yerine gülmen hoş. d yaşında geçmiş 40a gelmişsin çöküş başlamıştır bile
Hayal dünyanda hangi gerçekler 🤣🤣🤣
Yazık sende şimdi uyuyor musun. d gerçeklere uyan çöküşe erken geçiyorsunuzjahahaha
Gerçekten günlük gülme dozuma ulaştım teşekkür ederim artık uyumam lazım 😅 düzensiz uyku kırışıklık yapar ona göre 😅
Nasılda tecrübeli yaşlılık konusunda. d merak etme kadınlar sizin gibi erken çökmüyor ahahaha
kız haklı bu arada. kadında her yaşın ayrı bir çekiciliği vardır. olgunlaştıkça da güzelliğine güzellik katar. erkeklerse 35ten sonra (hatta çoğu kişide daha erken) çökmeye başlarlar. deve kuluna benziyorlar yaş ilerledikçe😅
@xkimmiyimx kendilerini brad pitt gibi görüyorlar o Koca göbekleriyle kırışık yüzleriyle 😂😂 bir tane erkek yok ki 30da olsunda fit bakımlı filinta gibi olsun hepsinde kellik göbekte yağlanma oluyor
Pp deki benim sen kimsin 😅 fotonu bile koymaya cesaretin yok 🤣
Saati gelmiş, acilen evlenmelisiniz
O öyle dediğiniz gibi kolay bir şekilde olmuyor. Şimdi bu anneler ne yapıyor biliyor musunuz? Yönetmek istiyorlar. Kendilerince işte. Ama bu hayat ne annelerin istediği gibi oluyor ne de evlatların. Bu hayatta zaten kimsenin hayatı 4 4 lük olmuyor olamaz da. Anneler istiyor ki aman kızım evde kalmasın işte aman yok böyle olmasın bunu demesinler şunu söylemesinler falan. Bu kız istemediği biriylr evlenip o kadar masraf edecek ettirecek günah değil mi iki cnsellik iki duygu yaşayacak diye? Belki bıkacak belki tiksinecek o adamdan belki de en nefret ettiği huyları olan birisi çıkacak annesi baskı uygulayacak bununla evlen bit tanı bir gör diye? Kız bunalıma girip i*tihar mı etsin? Zaten çok meşhur, aile bunaltınca ilk kaçış üni olur genelde, o olmazsa iş, o da olmazsa veya onun devamında eş. Ama kaçar gibi değil. Sırası gelmeli. Kızlarının kısmetlerini aile sıkıntıya sokuyor. Neden mi? Çok karışıp çok konuşarak...
Korkuların büyük, iki çıplak bir hamama yaraşır derler eskiden insanlar, hamam da kalmadı. Ancak evlilikten bayağı korkuyorsunuz. Sizden farklı değil erkekler. Bu kadar korkmayın. Erkeğin de ailesi sizden farklı değil. Bu korkular böyle devam ederse evlenmeniz zor olacak ama asıl sorun ne biliyor musun. Mesela 45 yaşına geldin menopoza girdiğin gün hiçbir şeyin olmadığını boşuna yaşadığını anlaman zor Benim ablam örnek. Şu anda çocukları yerine kedilere bakıyor. Türk toplumunda kadınların kedilere düşkünlüğü belki de çocukları olmamasından kaynaklı olabilir mi. Bu toplumda evlenmek ve boşanmak çok zor boşanmayı bu kadar zorlaştıran sistemin kendisi değil mi. Kendi vücudunuzdan bir parça oluşturamamak yumurtalarınizi yitirmek. . Ben aslında size ironi yaptım. Fakat burada korkularınızı da fark ediyorum. Tabii ki zorlamaya gerek yok Ama şunu da düşünün şu anda cinselliğin en güzel yaşanacağı yaştasiniz. En güzel çocuk doğurabilecek yaştasınız. Mesela bir sene veya 2 sene sonra evlenmiş olsanız o kişinin size gerçekten uygun olduğunu anlayıp çocuk doğurabilecek bir kıvama gelmeniz 30u bulur böylece erkeğe de doymuş olursunuz. Toplumda erkeğin açlığı konuşulur. Sanki hiç kadınlar yokmuş gibi. Öyle de bu tek taraflı değildir. Şimdi genç güzel bir kızsınız ama 30'u geçtikten sonra size genç demeyecekler. Şimdi önünüze gelen erkekleri siz seçersiniz. Ben 35 yaşından sonra erkekler her yaşta evleneceği için onlar sizi seçmeye başlar
@BlacKandRedD Aynen öyle, bide sadece eşiyle değil eşinin ailesiylede uğraşıyor. Sonra boşanma falan derken anasını niye boşandın diye triplere giriyor. Bizim ülkemizde de ailelerin IQ seviyeleri düşük. Geleceği ne yazıkki düşünemiyolar ve sadece evlilik değil ona göre de oy kullanıyor…
Genç kız neden ömrünün en güzel günlerinde güzel bedenini bozup çocuk doğursun. Vücudu bozulunca çocuk doğurmayı düşünmeli
Programı bozmayin herkesin bir çocuğu olsun. Kedi mi beslesin
Erkeğe çocuk sahibi olmak kolay vücudu bozulmuyor kadın neden bozsun. Doğurmasın demiyorum geç doğursun vücudu bozulunca yani
Böylece bedenini gençliğini heba etmemiş olur genç yaşta çocukla sıkılmaz olgun yaşta anne olup çocuğa düzgün bakar
O çocuk yapılacak bitti :) bizde düğünde oynayacagız. Siz biz oynamayalım diye mi kızı evlendirmiyorsunuz.
O çocuk 28 30 yaşında yapılacak elbet
:) anlaşmak güzel şey
Nasıl istiyorsan öyle yaşa
evlilik pişmanlıktır
Anne bu işler kısmet dee
Yalnız sıkılmaz mısın
Yani yavaş yavaş çeyizini düz bence
ceyiz hazir koca yok ahshaha
Çeyiz düzme
Para biriktir
Ne düzüyosan düz acele et evde kaldın kalacn yani
Ceyiz duzmeye ne gerek var ev tutulurken dusunulur
Bence evlenme boş ver
Ortalamaya göre haklı
Çeyiz dizmenin yaşı olmaz.
Koca var mi? Aday var mi? Kimle evlencen
İdeal evlenme yaşı bence
Ben 26 yim çeyizim yok
Baba evine yük oluyorsun demek ki
Yalnız yaşama hayaliniz için çeyiz düzebilirsiniz
30 yaşındayım ne evlen var, ne kız bulan, ne de talip olan. Üstelik işim de var iyi sayılan.
Ailen seni yalnız yasatacak kadar açık görüşlü mü
Bu ekonomi de düşünmek bile para
Acale etme boş ver 😊
Çeyiz düzme vakti gelmemiş geçeli yıllar olmuş
Senin fikrin önemli 😃
Tamamen kişisel bir karar 😅😅
Evde kalmışsın püüü
Öğretmen sever misin hdjdjjss
Ne için
Evlenmek için Tabiki
evlenmek için evlenilmemeli
Peki flörtün var mı?
sen ne istiyorsan o sonuçta.
Keşke birazda turkcen olsa düzme değil dizme
beni var da keşke senin de olsa 😁
düzmek
1.
bir gereksinimi karşılaması için, birçok şeyi birbirini tamamlayacak biçimde bir araya getirmek.
"Kızlar küçükken çeyiz düzmek gerekir"
Bırak evlenme ya başa bela. Ailesi, etrafı
Sizin hayatınız sizin kararınız
Gelmis
Anneni dinleme gençliğini yaşa
Geciyo bile
32 yaşındayım evlen diyen yok
Evlenelim
Yani, zamanı
Çeyizi boş ver direkt evlen
Sen bilirsin
Bence de vakti geldi
Bence en doğru yaş :)
evlen evlen:D
Bir işin mesleğin yoksa mecburen evlenicen
İşin varsa eş de olur önemli olan işinin olmasi
Evet gelmistir
Evlenirken de alınabilir
Aday var mı
Ne evliliği kızım ya
Bence 30 a kadar yolu var ben 30 u bekliyorum
Evlen bacim sonra geç oluyor 😅
İdeal yas
Evlen tam yaşı
Hakkında hayırlısı olsun