Alışveriş & Hediyeler Yeni yıl dilekleri arasında evlenmek olanlar: Çeyiz alışverişi listeniz hazır mı? (Sayfa 7) Arçelik Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2323 Yeni yıl dilekleri arasında evlenmek olanlar: Çeyiz alışverişi listeniz hazır mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 46 kişi beğendi
yarençelikxs Takip Et Xper 3 Yaş: 19 1 yıl Hayır hazırlamadım henüz daha 0 5 Yorumla Muhasebeci1adam 1 yıl @yarençelikxs bencede erken hazırlaman için Yorumla yarençelikxs 1 yıl @Muhasebeci1adam hayır küçüğüm daha 28 de evlenirim Yorumla Muhasebeci1adam 1 yıl bencede erken zaten bende onu dedim yaren cim Yorumla 2 yorumu gör yarençelikxs 1 yıl @Muhasebeci1adam Ha, yanlış anladım kusura bakma Yorumla Muhasebeci1adam 1 yıl estağfurullah ne kusuru , zaten artık evliliğin de bir eprisi kalmadı. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
245Cevap
Ne çeyizi daha gelin yok ortada
Arçelik çok iyi buzdolabı
ceyizim arceliktennnnnn tesekkurler
Benim Yok çeyiz listem 🥹🥺❓
bu devirde zor iş evlenmek
Dilek tuttukta ama evvlenmek icn değil
Kahve makinesi istiyorum.
Evet hazırım her zamann ama daha erken
Çeyiz işi zor iş seçmesi bakması
Yok hayir degil hazir listem
Arçelik güzel bir marka tavsiye ederim
Herkese mutlu yıllar diliyorum
Hayır henüz hazır değil Bakalım ne zama
Ütü guzelmus fiyat ne kadar
Güzel faydalı bir bence olmuş
Evleneceğiz ama bilin bakalım ne eksik ☺️
Hayır hazır değil , maalesef
Elbette liste hazır hepsi koç ürünü
Evlenmeye çok var ama evi dizmeye başlanmalıı
Arçeik yeri ürün güzel marka
Çeyiz işi çok zor ya gerçekten
Arçelik ciddi anlamda çok kaliteli
değşiik bir içerik olmuş bu
ceyiz ufaktan hazirlik asamasında inşallah ilerde
Guzel bi palasim ok sevindirici
Evlenmicem ben ya
Belki ilerde
Arçelik iyi marka tavsiye ederim
yok evlenmicem evlencek adam yok ya
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler
Güzel bir yazı olmuş tebrik ederiö
Beyaz eşyalarımı almıştım ve çok memnunum
Rabbim hepsinin yardımcısı olsun derim
daha evliliğe çok var hahaha
Arxelik kadar kaliteli bur marka yok
Benim çeyiz alışverişi listem hazır
Hayır hazırlamadım henüz daha
@yarençelikxs bencede erken hazırlaman için
@Muhasebeci1adam hayır küçüğüm daha 28 de evlenirim
bencede erken zaten bende onu dedim yaren cim
@Muhasebeci1adam Ha, yanlış anladım kusura bakma
estağfurullah ne kusuru , zaten artık evliliğin de bir eprisi kalmadı.
Evet var çok ürün arcelikten
Arçelik yapıyor bu sporu vallahi
istiyoruz ama gelen yok sevgili olmak için
Hazırız da altından nasıl kalkarız onu düşünüyoruz
Hazırladım, ürünlerimide Arçelik'ten aldım.
Benim degil cunku evlenme planim yok
benimki hazir her sey sevdigimi ariyomm
Ben çeyizim yok😃 hatun getirir elbet çeyiz
Teşekkürler güzel paylaşım olmuş
Daha hiçbir hazırlık yok ortada
Bütceye uygun alışveriş yapmak istiyorum
Benim her zaman favorim tabiki Arçelik.
Evet hazır sayılır bence ama masraflı olacak gibi
yararlı bilgi teşekkürler
Arçelik ile tüm evler mutlu
Hazır tabiii Arçelik’ten almak için
Evimi dizdim senden kral efsnaneisn sen Arçelik
Biri olsaydi hazirlardik...
Çeyiz listem yok çünkü bir aday yok
Hayır bekarlık sultanlıktır diyomuşummm
Artık çeyiz falan o devir bitti
Ne kız hazır ne çeyiz hazır
Evlilik düşünene sorrr biz bekar takılıyorumz😂
18 yaşındayım ne evliliği