Arçelik çok kaliteli ürünler üretiyor çeyiz alışverişi için düşünebilirim onu tabii henüz evlenecek doğru bir insan bulamadım teşekkürler paylaşım için
Arçelik'in çok güzel ve kaliteli ürünleri var henüz evlenmedim ama evlendiğim zaman düşüneceğim arçelik'in ürünleri gerçekten harika paylaşım için teşekkürler
Çeyiz alışverişi yapacağım da ama bunun için Koca yok ama genel olarak arçelik'in ürünlerini beğeniyorum mutlaka Eğer alışveriş yapacaksam arçelik'in ürünlerini seçerim çeyiz için
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Evlenmek istiyorum ama yaşımız küçük sayılır daha 😞
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Evliyim ama yine de çeyiz alışverişi gibi alışveriş yapmak istiyorum 😂😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Evlenirsem alırım da düşünmüyorum sanırım ayrı eve çıkıcam
Neyseki evlendim ve bu çeyiz düğün kargaşası bitti bende, evleneceklere kolay gelsin diliyorum Arçelik ütü serilerini çok beğeniyorum mutlaka alınması gereken ilk şeyden biri
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
1 yıl
evleneceklere kolaylıklar. beyaz eşyada arçelik tercih edilebilir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
1 yıl
Arçelik tv aldim 4 sene oluyor gayet memnunum, Arçelik işini bilir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Bence çeyiz listesine yani alınması gereken bence büyük parçalar olmalı mobilyalar beyaz eşyalar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
245Cevap
Henüz koca ortalarda görünmüyor, bir bulayım listeyi hazırlarım 😅
Çok uzun ve meşakatli bir yolculuk yinede sevdiğim yanımdaysa en tatlı günler olacağını düşünüyorum
Evlencem ama sana inat olsun diye çeyiz almiycaz ahshsgcvg
Arçelik'in markası gerçekten harikalar yaratıyor mutlaka Eğer çeyiz alışverişinde bulunursam arçelik'i çeyizim de koyacağım paylaşım için teşekkürler
Bu devrin kadınıyla evlenmek, bana pek akılcı gelmiyor.
Arçelik çok kaliteli ürünler üretiyor çeyiz alışverişi için düşünebilirim onu tabii henüz evlenecek doğru bir insan bulamadım teşekkürler paylaşım için
Arçelik'in çok güzel ve kaliteli ürünleri var henüz evlenmedim ama evlendiğim zaman düşüneceğim arçelik'in ürünleri gerçekten harika paylaşım için teşekkürler
Yeni yılda da hayatını kolaylaştıracak teknolojiler Arçelik’te!
Çeyiz listeni teknolojinin ev hali Arçelik FutureSmart Serisi ile tamamlamaya hazır mısın? Hazırlık lıyızz
2025 icin evlenmekmi asla
O yuzden ceyiz falan hem eskiler de kaldi ceyiz isi simdiki nesiller kocan sana hangi makyaj malzemesini aldi diye sorup kiskaniyorlar 😁😃
Çeyiz alışverişi yapacağım da ama bunun için Koca yok ama genel olarak arçelik'in ürünlerini beğeniyorum mutlaka Eğer alışveriş yapacaksam arçelik'in ürünlerini seçerim çeyiz için
Evlenmek istiyorum ama yaşımız küçük sayılır daha 😞
Evliyim ama yine de çeyiz alışverişi gibi alışveriş yapmak istiyorum 😂😂
Evlenirsem alırım da düşünmüyorum sanırım ayrı eve çıkıcam
Neyseki evlendim ve bu çeyiz düğün kargaşası bitti bende, evleneceklere kolay gelsin diliyorum Arçelik ütü serilerini çok beğeniyorum mutlaka alınması gereken ilk şeyden biri
evleneceklere kolaylıklar. beyaz eşyada arçelik tercih edilebilir
Arçelik tv aldim 4 sene oluyor gayet memnunum, Arçelik işini bilir.
Bence çeyiz listesine yani alınması gereken bence büyük parçalar olmalı mobilyalar beyaz eşyalar
Geçen yıl diledim olmadı bu yıl diledim yine olmadı
Çeyiz olayı bi bizde böyle saçma sapan abartılıyor.
Her şeyi geçen yıl zaten arçelikten aldım fırin 3lü set no frost mikro dalga vs
Gençler listeyi yapın ve yavaş yavaş alınki sonra sıkışmayın
Eğer evlenme gibi bir niyetim olsaydı tabi öyle şeylerle uğraşırdım şu ara okumayı düşünüyorum
Evet beyaz eşyalarımın hepsini arçelik aldım buzdolabım çamaşır kurutma ve bulaşık makinesi 5 ayda teslim alacagız inşallah
Hayır değil. Güzel bir paylaşım olmuş. Şu sıralar kendimi tanımaya ve geliştirmeye odaklanıyorum.
3 sene evvel 120 bine hersey dahil evlendim. simdilerde sadece mobilyalar o kadar tutuyo nasil evlensin bu millet yahu
Gerçekten çok önemli çeyiz alışverişi hakkında yazı yazmışsınız en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş arçelik zaten beyaz eşyada 1 numaradır
Çeyiz dediğimizde aklımıza gelen dünyanın en iyi markalarindan olan tabiki Arçelik kalitesi Tartışılmaz
Umarım isteyen herkes mutlu ve hayırlı bir evlilik yapar en kolay şekilde
Tüm param pasaporta gitti hayır hazır değil :D
Sizden bi de kahve makinesini alırsam tam olacak 😅
Hayır ama çalışır yaparım aaa yeter kş evlenim
Ben sıramı saldım ama liste yapmazsanız işin içinden çıkamazsınız ⛔
Evlenmek mi. Evlenmek kötü bir şey. Ama paylaşımınız güzel
Hazır Hazır :) Arabama 4 lastik 2 depo yakıt
Henüz evlilik düşünmüyorum maalesef çok sevgili Arçelikçiğim
Pırıl pırıl, tertemiz ütülenmiş kıyafetler için, Arçelik
Çeyiz işi gerçekten çok zor ürünleri uygun bulabileceğimiz bir site var mı
Tabikide her zaman hazırda bir listemiz vardır kadınlar olarak
evlenmek icin erken ama ilerde kesinlikle arcelikten ceyizimi dizecegim
Çeyiz alışverişinde olanlara bol şans yorucu bir iş ☺️
Hayır hazır değil çünkü şu an için evlilik planım yok.
Mağazaya girip hepsini Arçelik alıp çıkıyoruz
Ne çeyizi ya, ev eşya doldu, ne kadar az eşya o kadar ferah alan o kadar huzurlu yaşam
Ülkemizde yerli marka olması çok güzel umarim artar
Çeyizin çok gerekli bir şey olduğunu düşünmüyorum... Ailemde de çok çeyiz kültürü yok
Beyazeşya da düşünmeden fiyatına bakılmadan alınması gereken marka
evt hazır çoktan umarım bir an önce gelir o gün
Evet hazirda ama evlenmek istemiyorum sadece benim fikrim bu
evet hazirr herkese tebrikler Allah bir yastikta kocasin 🙏🙏🙏
Gerçekten çok güzel bir çeyiz alışverişi makalesi hazırlamışsınız emeğinize teşekkür ederim:)
Ben zaten evliyim. Çeyiz hazırlığı yapmadım. Kaçarak evlendim
Ay allah korusun da evlenmeyi yeni nesil olarak dusunmuyoruz
Cunku cocuk bakmak zor
Xperim cok azda nolur en iyi cevap secin
Hazırlamaya calısıyorum
Ama her şey çok pahalı
çeyiz listesi olmasada kahve makinesi alıcam sanırım😋💓
Arçelik ailesi olarak evimizdeki her şey Arçelik kalite
param olsa alırım ama maalesef işsizim atanınca alacağım
Çocukluğumdan beri Arçelik kullanırız ve hiç yarı yolda bırakılmadık teşekkürler
evlenmeyi düşünmüyorum ama beyaz eşya full alırdım
bu devirde evlenecek olanlara Allah yardım etsin diyorum
Hayır hazır değil çeyiz alış verişi yaparsam seçimim Arçelik olacaktır 😊