Alışveriş & Hediyeler Çeyiz alışverişinde aileler arasında bu bizden olsun dedikleri bir şey oldu mu? Eylülce07 Takip Et FenomenBilge Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Bu durum sizce yeni evleneceklere ne kadar yarar sağlıyor yoksa biz alırız gereği yok mu diyorsunuz? Çeyiz alışverişinde aileler arasında bu bizden olsun dedikleri bir şey oldu mu? Cevapla Alışveriş Soruları Evlilik Soruları Çeyiz Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 1 yıl Ben her şeyimi elimden geldiğince almaya çalıştım öyle diyen olmadı pek çalıştım çabaladım ve kendi başıma aldım 0 0 Yorumla
u SilverBlooming Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 1 yıl Genelde beyaz eşya kadın tarafına ait olur onlar bizden olsun biz alalım derler. Geri kalan eşyalarıda erkek tarafı üstlenir. 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,8b cevap paylaştı. olmadı yokk 0 0 Yorumla
-Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Evlenmedik ki fragmanını görelim görürsem sana haber ederim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben her şeyimi elimden geldiğince almaya çalıştım öyle diyen olmadı pek çalıştım çabaladım ve kendi başıma aldım
Genelde beyaz eşya kadın tarafına ait olur onlar bizden olsun biz alalım derler. Geri kalan eşyalarıda erkek tarafı üstlenir.
olmadı yokk
Evlenmedik ki fragmanını görelim görürsem sana haber ederim
Olmadı henüz
olmadı