Latte ya da cappuccino seviyorsak çeyiz için kahve makinesi alırken buna yatırım yapmalı mıyız?

Kahve makinesinde süt köpürtme özelliğinin maliyeti artırdığını fark ettik. Ben ve eşim gerçekten bir kahve hastası olduğumuz için bu özelliğe dikkat ettik ama bir yandan da para israfı olur mu diye de düşünmüyor değiliz. Sizin için bu özellik önemli mi?

Latte ya da cappuccino seviyorsak çeyiz için kahve makinesi alırken buna yatırım yapmalı mıyız?
Latte ya da cappuccino seviyorsak çeyiz için kahve makinesi alırken buna yatırım yapmalı mıyız?
Cevapla