Niye düğünler her yerde aynı bizde niye farklı?

Avrupa'ya bakınca düğünü kız tarafı yapıyor. Asya'ya bakınca da öyle. Hatta güneye İran'a gitsek. Orada da kız tarafı yapıyor. Etrafımızda tüm kıtalar böyle yaparken. Türkiye de niye erkek tarafı böyle? Bunu biri açıklayabilir mi?

Niye düğünler her yerde aynı bizde niye farklı?
Cevapla