Yoksa ben önceden alıyım sonra aday bulunur diyenlerden misiniz? 💐


Bizimkiler "kız beşikte, çeyizi sandıkta" dedikleri için, doğar doğmaz başlamışlar örgüye, dantele. Havlularımı kendim yapmıştım. Şimdi hepsini kullanıyorum. Danteller hariç.
Cevap
5Cevap
olmadı hiç
Hiç
bişey almadım öyle bişey olursa birlikte seçmek isterim herşeyi
Olmadı. Ortada hiç bir şey yokken çeyiz yapmam her senenin modelleri değişiyor gerek yok
O toplara hiç girmedim
Bir ara yaptım ya sonra evlenmekten vazgeçtim hepsini kız kardeṣime verdim o evlendi😂
Olmadı.
Ben tek bir çöp bile almadım
Hayır olmadı paramı biri için harcayamam
evlendim bile
Aman kalsın artık
Ceyiz önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?