bir insanla evlenirken sadece onunla değil ailesiyle de evleniyorsun deniyor sizce de öyle mi?

bir insanla evlenirken sadece onunla değil ailesiyle de evleniyorsun deniyor sizce de öyle mi?

Güzel sormuşsun evet maalesef bu taaa ebesinin ebesinin ebesinin ebesinin ebesinin şeyinden gelme durum türkiye de evlenirken iki kişi olarak degil aile olarak ilgileniyorsun özellikle analar icinde önce çocugunu evlendiriyor gitsin uzak dursun benden kurtulayım diye sonra da kendisi ayrılmıyor yanımda dizimin dibinde dursun diyor o zaman niye evlendiriyon bir de türkiye de çocuk yapmak yaşlanınca bana baksın diye yapılıyor bu kadar sacma bir türk milleti var
Cevap
5Cevap
Burada ailede giriyor maalesef
Ailesi ile de evleniyorsun 🤦 bundan yedi yıl önce nisanlandim , ailesi yüzünden Nisan attim , son derece mutluyum huzurluyum rahatım 🙏👍
aileleri evlilik disi tutmak hem aptalca hemde gereksiz.
Aileler, sülaleler, arkadaşlar. Keşke evlilik iki kişilik olsa sadece.
ülkemizde maalesef parçası.
Ulkemizde kesinlikle 2 kisi arasinda olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?