Evlilik aşamasında istediğini alamıyorum diye sevgilimin bozulması normal mi?

ben aileden dolayı zerre destek alan birisi değilim kendim herşeyi yapıyorum 100 gr bilezik istediler aldım. Onlarda hiç adet yokmuş herşeyi erkek tarafı alırmış onada tamam dedim. düğün yapmayacağız nikah yapacağız. Ama aldığım tek taşı kendi annesi varken kendi seçti 1 ay sonra beğenmediğini söyledi üstüne 5 bin tl koyup sevdiği yüzüğü aldım. Bana diyor altın ve yüzük de böyle seçiciyim ama ev eşyası konusunda vs hiç marka takıntım olmaz sorun etmem flan diyor ama ben pek inanamıyorum sizce kadınlarda yüzük altın takıntısı normal midir? Bugün bana sordu neden moralin bozuk flan dedim zorlanmaya başladım 100 gr bilezik tek taşa 10 bin verip üstüne sen beğenmeyip bi 5 bin daha verince garip geldi. istersen değiştirelim dedi ama zaten ilk yüzüğü de o seçmişti. İstediğini almadığım da çok net mutsuz oluyor. Ona sordum gerçekten maddiyata önem vermiyorum diyorsun ya esya konuşun da da böyle yapacak mısın 8 bine altin yüzük varken gittik 15 bine aldık. Aile konusunda hiç yardım almadığımı biliyor. Sizce onun kalbini mi kırdım mı
Evlilik aşamasında istediğini alamıyorum diye sevgilimin bozulması normal mi?
Cevapla