Sevgilim boşanma aşamasında ve bu yüzden ben biraz mesafeliyim. Buna çok kızıyor sevgimizi etkilemesin istiyor. Haklı mı sizce?

Altı aydır çıkıyoruz, karısından ayrı yaşıyor bir yıldır ve resmî de boşanıyorlar. Bu süreçte saçla olmak istemiyorum az mesafe koydum ama bu sevgilimi çok kızdırdı. Neden sizce?
Sevgilim boşanma aşamasında ve bu yüzden ben biraz mesafeliyim. Buna çok kızıyor sevgimizi etkilemesin istiyor. Haklı mı sizce?
Cevapla