200 bin liraya taşlı gelinlikler gördüm bugün efsane duruyor gerçekten insan içinde kendini prenses gibi hisseder. Ama bu parayı çeyiz bütçesine aktarmak daha mı mantıklı?

200 bin liraya taşlı gelinlikler gördüm bugün efsane duruyor gerçekten insan içinde kendini prenses gibi hisseder. Ama bu parayı çeyiz bütçesine aktarmak daha mı mantıklı?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
halledilir bence
Bence de
Evet insan bir defa evlenir ama israf israftır ve gerçek bir prensesin gösterişli kıyafetlere ihtiyacı yoktur
Ama düğün bu şeker
Bir gelinliğe Max hadi zamlar filan eklenirse en ama en fazla 75k fazlası israf ve evlilik düşüncem olsaydı kimseyi memnun etme mecburiyetim olmadığı için sade bir nikahı yeterli bulurdum ben gösteriş abartı sevmiyorum bebiş
Ben nedense düğünde seviyorum abartıyı.
Benlik değil ☺️
Eskiden ben de sade severdim
Ben evlilik düşünmüyorum kim ne istiyorsa yapsın 🤣🤣🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
🤣🤣
Ne kadar taşlı olursa o kadar rahatsız olur, çeyiz çok daha doğru bir tercih.
Çeyiz sonsuz yatırım gibi
Gelinlik daha önemli benim için. Tercih meselesi diyelim.
Evet öyle
Gelinlik olayı çok saçma geliyor düz beyaz elbise giyilmeli
O da çok sade
Lüks gelinlikle çeyiz arasında seçim yapmak zorunda kalan biri direkt çeyizi tercih etmeli.
Aynı fikirdeyim
Gelinliği kocan alıyor zaten ucuz aldıgında sana çeyiz al diye vermiyor.. illa pahalı pahalı demem ama begendiysem fiyatına bakmak istemem
Bak bunu merak ediyorum her yerde erkek mi alıyor
Benim bildigim her yerde erkek alır
Evet
En mantıklısı. Sırf 3-4 saat için ne gerek var gelinliğe o kadar para vermeye.
Para veren veriyor
Her zaman sadelikten yanayım
Sadeler daha pahalı
Vermem güzel gelinlik benim için daha önemli sonuçta bir kere giyecem
İşte bu da önemli aynk şeyi düşünüyorum
Bi gelinliğe 200 bin lira verilmez ya
Veren veriyor inan ki
Veriyorlar da değer mi diye düşününce değmez sanki 😬
O paraya düğünü kapatan var
@Brsss34 evet yapan dolu
Kesinlikle katılıyorum arkadaşım 50 bine beyaz eşya dizdi 🤣🤣
200 bin liraya bir ay tatil yapılır. 3 saatlik bir düğüne vermek mantıksız.
Evet lükse müsrifliğe gerek yok
Yani o kadar lüks sevmem ha olursada hayır demen
Evlenmek yasaklansın
Olmaz nafaka var 🤣🤣🤣
Nafakayı kadın da öder ama👁️👁️
Çok az ihtimal :)
Cemal Süreya nın şiirinde
-. Ben Senin
Beni Sevebilme İhtimalini Sevdim...
Dediği gibi
Az olma ihtimalini bile sevdim😂
Çoğu kadın maalesef gelecek korkusuyla evleniyor aşk evliliği lüks.
Evlilik bir İskandinav ülkesinde 5 yıl ile sınırlandırıldı
Yani 5. Yıl sonunda taraflardan biri yenileme yapmaz ise otomatik evlilik bitiyor
Bence çok mantıklı
Bilemiyorum mantık bunun neresinde
Sen evli misin
Elbette okdr para mı verilir ona
Çok pahalı artık gelinlikler
Aynen
hallederdim