Ben bu süreçte bazen gereksiz eşya alma tuzağına düşüyorum, peki siz de böyle misiniz yoksa normal misiniz? 😂

Ben bu süreçte bazen gereksiz eşya alma tuzağına düşüyorum, peki siz de böyle misiniz yoksa normal misiniz? 😂

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Genelde hepsinin yeri vardır gadası
Hiç almamışım ya. Kendimi tebrik ediyorum😂
Ne ara evlendim ki çeyizim olsun sjjaja
Bi tık oluyor 😅