Evlenirken kadın ve erkek üstüne düşen görevi mi yapmalı yoksa her şey ortak mı yapılmalı?

Mesela kız çeyizini mutfağı ve yatak odasını alır, kalan erkeğe aittir, sizce bütün her şey ortak mı alınmalı?
Evlenirken kadın ve erkek üstüne düşen görevi mi yapmalı yoksa her şey ortak mı yapılmalı?
Cevapla