Alışveriş & Hediyeler Çeyiz için en iyi kahve makinesi hangisi? xKimMiyimx Takip Et FenomenMaster Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Çeyiz için kahve makinesi alacağım. Sizce hangisini alsam? Çeyiz için en iyi kahve makinesi hangisi? Cevapla En İyi Soruları Çeyiz Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bence arçelik güzeldir 0 1 Yorumla xKimMiyimx 1 yıl Kesinlikle
Afacan_37 Takip Et Master Yaş: 48 , eic 100% 1 yıl Resimdekinin aynısı var bende ama nedense memnun değilim. Kahveyide değiştirdim olmadı.. Bilmiyorum kullananlar memnun mu acaba 0 0 Yorumla
Hicran16 Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 99% 1 yıl Beyaz olan güzel , sade ve şık marka olarak farklı önermem gerekirse Arzum Okka ve Schafer da çok güzel köpürtüyor. 0 1 Yorumla Rodri0108 1 yıl Arçelik nasıl Yorumla
Bilmiş_hanım_ Takip Et Xper 5 Yaş: 27 1 yıl Mutfak tezgahın ve dolapların vs derken kırmızı uyumu riskli olur gelecek için. Siyah ya da beyaz gibi klasik renkler her türlü olur 0 1 Yorumla xKimMiyimx 1 yıl Çok mantıklı 🤔 Yorumla
mevsimbahar188 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 95% 1 yıl Karaca kullanıyorum memnunum 0 1 Yorumla xKimMiyimx 1 yıl Karacaa markasından pek memnun kalmadım açıkçası Yorumla
Bilinen1i Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Bakır cezve en iyisi ve lezzetli 👍🏻 0 2 Yorumla xKimMiyimx 1 yıl Onun da kalaylanması gerekiyor arada Yorumla Bilinen1i 1 yıl Elektronik eşyalarin tamirinden daha ucuzdur kesin :) Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Karaca aldım ben varsa daha iyisi onu alin 0 0 Yorumla
BaşakkAkrep Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 98% 1 yıl Arçelik al rahat et 0 1 Yorumla xKimMiyimx 1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 520 cevap paylaştı. arcelik olabilir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bence arçelik güzeldir
Kesinlikle
Resimdekinin aynısı var bende ama nedense memnun değilim. Kahveyide değiştirdim olmadı.. Bilmiyorum kullananlar memnun mu acaba
Beyaz olan güzel , sade ve şık marka olarak farklı önermem gerekirse Arzum Okka ve Schafer da çok güzel köpürtüyor.
Arçelik nasıl
Mutfak tezgahın ve dolapların vs derken kırmızı uyumu riskli olur gelecek için. Siyah ya da beyaz gibi klasik renkler her türlü olur
Çok mantıklı 🤔
Karaca kullanıyorum memnunum
Karacaa markasından pek memnun kalmadım açıkçası
Bakır cezve en iyisi ve lezzetli 👍🏻
Onun da kalaylanması gerekiyor arada
Elektronik eşyalarin tamirinden daha ucuzdur kesin :)
Arzum okka iyidir gayet seviyorum ben
Arçelik karaca olabilir
Karaca aldım ben varsa daha iyisi onu alin
Philips kesinlikle, çok məmnunum.
Türk kahvesi yapsın yeter
Pahalı sağlam olanı tercih et
Arçelik al rahat et
Teşekkür ederim
Siyah
arçelik
Arçelik..
arcelik olabilir
Arçelik iyi
Philips sanırım
Kahve makinesi almam
Siyah iyiymis
arçelik